Projekt je zaměřen na mladé lidi ve věku mezi 18 a 30 lety, kteří z nejrůznějších důvodů nechodí k volbám. „Lehce sledují politiku, rozčiluje je politická arogance a volební právo je v jejich očích bezvýznamné. Mají pocit, že jejich hlas nic nezmění,“ říká spoluautor kampaně Michal Gregorini. „To chceme pomoci změnit,“ dodává.
Kampaň je nezisková a přísně oddělená od jakýchkoli politických tlaků. „Celou kampaň realizujeme s nulovým rozpočtem. Všichni naši partneři do ní přispěli sponzorským plněním,“ uvedl Gregorini. Jedinou výjimkou byla výroba filmového materiálu pro multiplexy, které ze svého hradí studio Mowshe.
Grafické studio se v podobné věci angažovalo i nedávno, kdy ve spolupráci s kreslíři komiksů vytvořilo internetové stránky helevol. cz. Na nich mohou zájemci soutěžit o nejvtipnější popisky. Hlavní cenou v „soutěži“ bude zájezd do volební místnosti.