PRAHA Arbitrážní komise Rady pro reklamu neshledala reklamní kampaň obchodního řetězce Tesco z počátku letošního roku neetickou (viz LN 18. února 2009, pozn. red.). Serveru Euro.cz to potvrdil výkonný ředitel rady Ladislav Šťastný. O vydání stanoviska radu požádalo Sdružení obrany spotřebitelů (SOS), které se domnívalo, že obchodní řetězec nemorálně zneužil sousloví finanční krize pro zvýšení svých ekonomických zisků. Rada pro reklamu je profesní nestátní neziskovou organizací, která nemůže udělovat sankce. Rada vydává pouze rozhodnutí, která mají formu doporučení.
Kampaň Teska je etická, řekla rada
SAMOREGULACE
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Jak velkou převahu má skutečně Rusko nad Ukrajinou? Spočítali jsme, kolik vojáků může válčit na obou stranách
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...