23. února 2017 14:55 Lidovky.cz > Zprávy > Kultura

,Byl to strašnej porod.‘ Nejlepším hercem v reklamě je Ivan Trojan

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 14Diskuse
Herec Ondřej Trojan | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Herec Ondřej Trojan | foto: Ondřej Němec, Lidové noviny

Ve středu proběhlo vyhlášení 22. ročníku soutěže Zlatá pecka, které se již tradičně konalo v pražském klubu Lávka. Zvláštní cenu pro Nejlepšího herce v reklamě si odnesl herec Ivan Trojan, který diváky v loňském roce bavil jako lékař v reklamních spotech pro T-mobile. Do finálové pětky se dostali i „bankéři“ z reklamy na Air Bank Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček.

Hned za Trojanem skončila na druhém místě herečka Anna Schmidtmajerová, která si vedle Trojana zahrála nastávající maminku. Finálovou pětku pak uzavřel „mladý lékař“ Václav Neužil ml. O zvláštních cenách nerozhodovala porota, ale lidé, a to ve veřejné anketě.

22.února 2017 v 19:10, příspěvek archivován: 23.února 2017 v 11:47

Cenu za reklamní kreativitu má hrající čokoláda i Národní muzeum. Nejlepším hercem je Ivan Trojan https://t.co/JHZ7p28eMq #zlatapecka https://t.co/o7alU4PJmD

Předsedou poroty byl pro letošní rok spisovatel Michal Viewegh. Ten se o výsledcích radil s experty z různých uměleckých oborů, mezi nimiž byli například režisérka Irena Pavlásková, ředitel výzkumné agentury STEM/MARK Jan Tuček či kameraman Jakub Hejna. Večerem provázel herec Jakub Kohák.

V rámci předávání výročních cen za kreativitu v české a slovenské reklamě bylo rozdáno na dvacet cen. V soutěži, do které se přihlásilo 42 subjektů, dominovalo Slovensko. Jedinou českou agenturou, která získala dvě ocenění, je Havas Worldwide Prague, která porotu zaujala reklamou k výstavě Retro pro Národní muzeum.

Po dvou oceněních získaly vedle Havas Worldwide Prague slovenské agentury Zaraguza, Mayer/McCann-Erickson, Wiktor Leo Burnett a Made by Vaculik.

Úspěch slavila například slovenská kampaň Pověz mi to do očí (agentura Mayer/McCann-Erickson), upozorňující na rozdíly v komunikaci na sociálních sítích a v osobní komunikaci. Ta získala dvě ocenění, stejně jako Zlatý bažant 1973 či již zmíněná reklama Retro. Ceny za TV spoty získaly Klinika inovativní péče pro T-mobile, Klub přátel pro Člověka v tísni, Šatky pro Dobrého Anděla, Pivo pro VŠMU a Naši hrdinové pro Heineken.

„Musím říct, že jsem se objevila v dobré společnosti. Už ta nominace mi stačí,“ děkovala jediná žena z finálové pětky na Facebooku.

  • 14Diskuse




Vhodná alternativa mateřského mléka existuje!
Vhodná alternativa mateřského mléka existuje!

To, že je kojení přínosné pro dítě i pro matku, a to jak z krátkodobého, tak i z dlouhodobého hlediska, je všeobecně známé. Kojení dětí je proto doporučováno až do šesti měsíců jejich věku. Bohužel však méně něž 17 % žen ve Velké Británii dokáže po celou tuto dobu pouze kojit, aniž by muselo dítě přikrmovat. A právě v těchto situacích je nutné najít adekvátní alternativu.

Najdete na Lidovky.cz