Šílenství či pomatenost odepsaného detektiva, který se stále snaží najít první stopu zločinu, je podle dramaturgyně Dory Viceníkové hlavním tématem této inscenace. Hotelové haly, opuštěné noční ulice, nehostinné veřejné prostory - tím vším se plouží tak trochu opotřebovaný detektiv v podání Leoše Nohy.
"Havelka vždycky ve svých autorských hrách zkoumá možnosti divadelního časoprostoru, tvorby divadelní iluze a zdůrazňuje jedinečnost divadla jako nástroje přímé komunikace," uvedla Viceníková. Hledá roli divadla ve věku virtuálních médií a nalézá ji především v síle imaginace.
Havelkovy projekty často leží na pomezí činoherního a alternativního, až pohybového či výtvarného divadla. Svou divadelní práci od začátku zaměřuje na kolektivní improvizaci. Součástí inscenačního týmu byl přední český architekt a autor scény Svatopluk Sládeček.