V dnešních lidovkách jsem dvakrát narazil na „obhajobu“ zavedení šrotovného i u nás. O této podpoře automobilového průmyslu se napsalo mnoho, ale nikde jsem nečetl o tom, co bude po šrotovném? Moje úvaha je taková: určité procento starších aut se ve velmi krátké době obnoví díky tomuto příspěvku státu, krize ustoupí za nějaký čas tak jako tak, a o auta bude menší zájem (vozový park bude relativně nový). Nepřijde druhá vlna krize automobilového průmyslu a nebudeme my, daňový poplatníci, znovu podporovat ty, kteří už jednou brali v krizi? Jedná se o klasicky socialistické, krátkozraké řešení – dnes dáváme a co bude zítra nás nezajímá!
Co bude po šrotovném?
Ad LN 7. 4.: Prodejce aut čekají zlaté měsíce
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...