130 let

Diskuze

KALVODA: Spor o důvěru občanů. Rozbitím ÚOOZ sociální demokraté riskují porážku

Něco, co se stalo mezi letošním lednem a květnem, přinutilo ministra vnitra, aby se fakticky ujal vedení sociální demokracie a jak sebe, tak tuto stranu vystavil vyhlídce volební porážky. To je předvídatelný následek silové likvidace protimafiánského útvaru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Pavlová

23. 6. 2016 9:28

Proč se někteří z politiků snaží tolik bránit tomu, aby Šlachta mluvil? Že by měli obavy z toho, co by mohlo zaznít?

Zdají se vám okolnosti reorganizace neprůhledné? Prosím, hlasujte zde http://e-petice.cz/petitions/p...

Moc děkuji všem, kteří s tím chtějí něco udělat!

0 0
možnosti

21. 6. 2016 10:22

Všechno je to o lidech ať už jsou kdekoliv a dělají cokoliv, ukazuje se národ v plné nahotě, máme vžité a zadrané pod kůží : kdo nekrade, okrádá rodinu ,ručičky nebojte se vy dělat nebudete, já na bráchu a brácha na mně, co je doma se počítá , a pod.Česká mentalita je hrozná 15% lidí volí komunisty, tak to není nikde v Evropě ani v Rusku, pomalu nejvíce kostelů v Evropě a největší ateisti, největší zloději , v marketech na počet obyvatel v EU suvereně vedeme v zlodějně a chlastu k tomu český šlendrián a je vymalováno, no ono to je i jinde ale my jsme to povýšili přímo na umělecké dílo, někdo namítne co tady ještě dělám no čekám? na smtr !, mám tady celou rodinu a předky to jediné a svůj věk. Co jsme dokázali za posledních 70 let vrchol, místo Masaryka Zeman??

0 0
možnosti

Š. Apolen

21. 6. 2016 14:38

Teď díky Vám víme, co je špatně. Co ale dělat lépe, aby se to zlepšilo ? Myslím, že nejlepší je začít u sebe. Nenadávat na diskusi, ale debatovat s přáteli z očí do očí, zastávat svůj názor i když Vám ho budou vyvracet. Také se nebát přiznat : "Ano, v tomto jsem se zmýlil ". To chce poměrně silnou povahu. Rozhodně pohodlnější je "plout po proudu ".

0 0
možnosti

Igorjansen

21. 6. 2016 9:49

Jako obcan a clen verejnosti chci durazne podotknout, ze ani UOOZ ani Slachta moji duveru nemaji.

Neustale uniky informaci ze "zivych spisu" do tisku (lidovky evidentne vedou a komu asi patri), nulove vysledky utvaru v setreni kauz a naopak nesetreni organizovane zlocinecke skupiny rizene ministrem financi jsou opravdu veci, ktere duveru vzbudit nemohou...

0 0
možnosti

21. 6. 2016 20:21

Proc babise neresi uokfk, financni utvar? Zkusil jste si nekdy odpovedet? Uooz neni jediny utvar policie.

0 0
možnosti

21. 6. 2016 8:46

Dobrý rozbor. Zajímavým efektem boje starých partají o ovládnutí policie je to, že Babiš se účelově ocitl tentokrát na správné straně a Zeman vrávorá každou nohou na jiné židli.

0 0
možnosti

J. Dresler

21. 6. 2016 8:05

Vždy si kladu otázku, jestli je politika opravdu v praxi tak strašná špína nebo jestli je za špínu záměrně vydávána špiněním protivníků. Osobně to vidím tak 20:80.

0 0
možnosti

21. 6. 2016 8:44

Idealisto, osobně bych ten poměr klidně i obrátil (co se celostátní politiky týče, snad v komunální by tomu tak mohlo býti)

0 0
možnosti

M. Vápeník

20. 6. 2016 20:25

Se závěrem nesouhlasím. Tady se nezmarnila důvěra. Ale vyhřezl vřed, který je důvodem chronické nedůvěry občanů v tyto instituce. A to je vlastně pozitivní jev.

0 0
možnosti

20. 6. 2016 19:06

Souhlasím. Brilantní a vyčerpávající studie poměrů v té naší socialistické policii.

0 0
možnosti

20. 6. 2016 16:33

Bohužel tady levice a pravice spolu drží basu. Otřesné.

0 0
možnosti

Š. Apolen

21. 6. 2016 14:45

Na komunální úrovni tomu tak často je. Bohužel. Ve sněmovně se skoro ani nezdraví, ale ve městech a vesnicích, ruka ruku myje a kvete jánabráchismus.

0 0
možnosti

Zastupitel Mč

20. 6. 2016 15:26

Po Hejlově "Zprávě o organizovaném násilí" v 50 letech následoval pád režimu, a ten označen za zločinnecký. Ale vývoj k demokratickému státu se námi zvoleným politikům, potažmo Policii a Justici krutě nepovedl.

Po 15 letech " svobody" politici ODS odvolali Nejvyšší státní zástupkyni za kritiku starostů, gubernátorů, za odhalení justiční mafie a sdělení, že ČR směřuje ke kriminálnímu státu. Po 25 letech politický ministr vnitra brání policistům, šéfům útvaru pro odhalování organizovaného zločinu, - aby se se svými poznatky svěřili poslancům z bezpečnostního výboru parlamentu.

A co hůř, zdá se, že členové bezpečnostního výboru dokonce odmítnou se s odhaleními policistů seznámit či zabývat.

I to má být uspěšný český vývoj k demokracii?

0 0
možnosti

20. 6. 2016 16:04

Nikoliv má být, ale je , zatím se neví zda úspěšný, český vývoj k reálnému socialismu, stříknutému prvky anarchie. O demokracii zde nemůže být ani řeči, protože náš politický systém, snad kromě vyšší míry svobody, zcela postrádá základní a zásadní demokratické principy, jimiž jsou vláda většinové občanské vůle, skutečně svobodné a nikoliv systémem nadiktované volby.

0 0
možnosti

J. Hrzal

20. 6. 2016 15:01

Nelze než souhlasit.

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás