Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Názory

Poslední slovo Jaroslava Veise: Simply clever – nebo cheap?


Spisovatel Jaroslav Veis | foto: Lidovky.cz

Premium Názor
Nejspíš taky znáte slogan, jímž končí reklamní klipy na škodovky: „Škoda, simply clever!“ Marketingový básník tím chce říci nejen, že tohle auto je jednoduše chytré, ale také že neméně chytrý je ten, kdo si škodovku koupí.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Slogan je momentálně ohrožen. Před pár dny řekl šéf Volkswagenu Herbert Diess v novinovém rozhovoru, že Škodovka by měla konkurovat levnějším automobilkám, například francouzským nebo korejským, a ne pytlačit ve vlastním rybníku. A vzápětí VW oznámil, že továrna bude mít nového ředitele Thomase Schäfera, takže spousta lidí se vylekala, že expanze naší nejcennější značky do vyšších pater autosvěta končí.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: