Sobota 26. listopadu 2022, svátek má Artur
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Názory

Poslední slovo Jaroslava Veise: Simply clever – nebo cheap?


Spisovatel Jaroslav Veis | foto: Lidovky.cz

Premium Názor
Nejspíš taky znáte slogan, jímž končí reklamní klipy na škodovky: „Škoda, simply clever!“ Marketingový básník tím chce říci nejen, že tohle auto je jednoduše chytré, ale také že neméně chytrý je ten, kdo si škodovku koupí.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Vyzkoušet tři měsíce zdarma

Slogan je momentálně ohrožen. Před pár dny řekl šéf Volkswagenu Herbert Diess v novinovém rozhovoru, že Škodovka by měla konkurovat levnějším automobilkám, například francouzským nebo korejským, a ne pytlačit ve vlastním rybníku. A vzápětí VW oznámil, že továrna bude mít nového ředitele Thomase Schäfera, takže spousta lidí se vylekala, že expanze naší nejcennější značky do vyšších pater autosvěta končí.

Tento text je součástí prémiového obsahu pro předplatitele

Dočtěte článek až do konce

Jako člen navíc:

  • Máte k dispozici více jak 30 000 prémiových textů na Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Získáte přístup ke všem našim novinám a časopisům online a zdarma
  • Přednostně pořídíte vstupenky na koncerty v síti Ticketportal a mnohem více
Máte už aktivní předplatné? Přihlásit se
Autor:

Vyhrajte jednu ze 3 stavebnic LEGO DUPLO Divoká zvířata světa v hodnotě 3 299 Kč
Vyhrajte jednu ze 3 stavebnic LEGO DUPLO Divoká zvířata světa v hodnotě 3 299 Kč

Připravili jsme si pro vás 3 krásné obří stavebnice LEGO DUPLO Divoká zvířata světa. Ty přenesou vaše nejmenší na cestu kolem světa, na které...