Neděle 20. září 2020svátek má Oleg 22 °C polojasno Předplatné LN
Premium

Poslední slovo Jaroslava Veise: Simply clever – nebo cheap?


Spisovatel Jaroslav Veis | foto: Lidovky.cz

Lidovky.cz > Zprávy > Názory

Nejspíš taky znáte slogan, jímž končí reklamní klipy na škodovky: „Škoda, simply clever!“ Marketingový básník tím chce říci nejen, že tohle auto je jednoduše chytré, ale také že neméně chytrý je ten, kdo si škodovku koupí.

Slogan je momentálně ohrožen. Před pár dny řekl šéf Volkswagenu Herbert Diess v novinovém rozhovoru, že Škodovka by měla konkurovat levnějším automobilkám, například francouzským nebo korejským, a ne pytlačit ve vlastním rybníku. A vzápětí VW oznámil, že továrna bude mít nového ředitele Thomase Schäfera, takže spousta lidí se vylekala, že expanze naší nejcennější značky do vyšších pater autosvěta končí.

Tento článek je součástí exkluzivního obsahu

První měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte předplatné?
Stačí se přihlásit a číst dál.

Vstoupili jsme do nové fáze destrukce Západu, říká exprezident Klaus

Václav Klaus je editorem sborníku Sebedestrukce Západu. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Současný vývoj na Západě mění dlouhodobé tendence společnosti směrem k laxnosti a k podceňování ekonomické dimenze...

Voříšci Evropy. Češi mají slovanskou krev jen z jedné třetiny, říká vědec

Genetika rasové i národovecké mýty boří. „Z čistě genetického  hlediska je... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Věda vyvrací dávné mýty o původu obyvatel Česka. A rasové a národovecké mýty obecně. V magazínu Víkend to vysvětluje...

Feťáci lásky stále hledají, ale nikdy nenajdou, říká párový terapeut Vojtko

Psycholog Jan Vojtko | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Lásku si často pleteme se zamilovaností, ale vztah je práce, která nikdy nekončí. „Tolerance není ten správný klíč ke...