Poslední slovo Jaroslava Veise: Simply clever – nebo cheap?

Premium

Spisovatel Jaroslav Veis | foto: Lidovky.cz

  5:00
Nejspíš taky znáte slogan, jímž končí reklamní klipy na škodovky: „Škoda, simply clever!“ Marketingový básník tím chce říci nejen, že tohle auto je jednoduše chytré, ale také že neméně chytrý je ten, kdo si škodovku koupí.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Slogan je momentálně ohrožen. Před pár dny řekl šéf Volkswagenu Herbert Diess v novinovém rozhovoru, že Škodovka by měla konkurovat levnějším automobilkám, například francouzským nebo korejským, a ne pytlačit ve vlastním rybníku. A vzápětí VW oznámil, že továrna bude mít nového ředitele Thomase Schäfera, takže spousta lidí se vylekala, že expanze naší nejcennější značky do vyšších pater autosvěta končí.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.