Sobota 16. října 2021, svátek má Havel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Názory

Poslední slovo Jaroslava Veise: Simply clever – nebo cheap?


Spisovatel Jaroslav Veis | foto: Lidovky.cz

Premium Názor
Nejspíš taky znáte slogan, jímž končí reklamní klipy na škodovky: „Škoda, simply clever!“ Marketingový básník tím chce říci nejen, že tohle auto je jednoduše chytré, ale také že neméně chytrý je ten, kdo si škodovku koupí.

Slogan je momentálně ohrožen. Před pár dny řekl šéf Volkswagenu Herbert Diess v novinovém rozhovoru, že Škodovka by měla konkurovat levnějším automobilkám, například francouzským nebo korejským, a ne pytlačit ve vlastním rybníku. A vzápětí VW oznámil, že továrna bude mít nového ředitele Thomase Schäfera, takže spousta lidí se vylekala, že expanze naší nejcennější značky do vyšších pater autosvěta končí.

Přečtěte si celý článek a veškerý další obsah na Lidovky.cz s iDNES Premium

Akční nabídka první měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte předplatné? Přihlaste se a čtěte dál.

Autor:

KOMENTÁŘ Jindřicha Forejta: Jak prezident mohl z ARO jmenovat šéfa soudu

Premium Proč mohl prezident republiky v úterý 12. října bez komplikací jmenovat předsedu Krajského soudu v Brně, i když řadové...

Manželé v sukních. Gender Blender boří stereotypy v oblékání

Premium Oblékají se podle vlastních pravidel a svými outfity boří společenské konvence. Manželský pár Michaela a Vlastimil...

Dieselům hrozí paralýza. Drahý plyn brzdí výrobu AdBlue, auto bez něj nejede

Premium Majitelé moderních dieselových aut mohou mít brzy velké problémy. Znehybnit jejich auta může nedostatek plynu. Za vším...