Arogance pražské radnice, pod vidinou časného pozlátka z prodeje Masarykova nádraží, proti občanům, tentokrát nejen pražanům,ale i pravidelně dojíždějícím,turistům či cizincům přijíždějícím vlakem do středu Prahy,nezná mezí.Nejstarší nádraží v Praze,kam přijel první vlak v roce 1845,by již ze své podstaty mělo být chráněno a velebeno,že ani po tolika letech neztratilo nic jako ideální dopravní uzel v samém středu města,kam železniční ekologická doprava bezesporu patří.Panstvo z magistrátu však myslí jinak,kam se nedostane papaláš autem to pro něj neexistuje.Nejsměšnější je argumentace radních,že koncové nádraží je nevýhodné,neb se sopurava musí přepřehat.To si pání radní nevšímli,že již nejméně čtyřicet let jezdí na pražské příměstské dopravě obousměrné vlaky-pantografy a to i v nejnovějších modifikacích-city elefant.Hlavní nádraží se sice modernizuje,ale není technicky schopno pojmout více vlaků a to se bude výhledově počet příměstských vlaků dále zvyšovat.Ve všech evropských městech slouží ke spokojenosti cestujích hlavová nádaží-Paříž,Vídeň,Budapest,Lipsko,Frankfukt.Je vidět,že páni radní se již tak vzdálili občanům,že zapomněli běžný život v Praze,který z ptačí perspektivy nebo kouřových oken limuzin je hodně rozostřen.Rozhodnutí zrušit Masarykovo nádraží není jen plivnutí do tváře železnici,ale i kultuře,která přijde i o železniční muzeum.Bravo primátore!Bravo radní Richtře a Langmajere jsme opět dál od nenáviděné Evropy!A soudruch Kapek,kterého ještě teď straší duch zbouraného nádraží Těšnov,může konečně v klidu spát.Máme zde předstevitele ještě horší.
Prachy, jenom prachy!
Ad LN 6. 8.: Masarykovo nádraží má skončit
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!