130 let

Diskuze

Spěch vlády je namístě

Ministr školství Liška má do konce roku připravit návrh, jak odškodnit studenty, kteří byli vyloučeni za komunistického režimu z vysokých škol. Je chvályhodné, že vláda nechce otálet, patrně i proto nebudou studenti odškodněni zákonem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

skrap

10. 10. 2008 8:28
jo jo

Volby se blíží je třeba zbírat body že . Tohle se vám moc nepovedlo  Jsem zvědav co bude další ,to se zasmějem;-D:-D;-D:-D Ono selektovat ty co vyhodili je moc jednoduché.Co ti co ani neměli možnost do nějaké školi vubec vstupit že pane Mgr. (magor);-O;-O;-OTakhle něco spravedlivějšiho by nebylo???Jak budete odškodnovat ty co se dnes díky Bartákum a jim podobny nikam nedostanou ha.>->->->-

0 0
možnosti

Karel

10. 10. 2008 1:48
Je to směšné!

Takže má být odškodněna jedna skupina lidí, Někteří z nich byli skutečně vyloučeni z politických důvodů, jiní byli vyhozeni z důvodů jiných. Doplácet na odškodnění budou ti sotatní, mezi nimiž byli samozřejmě i ti, kteří se na žádnou

školu z politických důvodů vůbec nedostali. Nebo budou odškodněni i oni? A kdy?

0 0
možnosti

aug

9. 10. 2008 14:38
to platí i pro.

Jak je to pro národostní menšiny jsem ročník 54 matka němka ve škole blbci se stávaly ing a mě na konci devítiletky návrh od pana ředitele zedničina nebo Ostrava doly....

0 0
možnosti

Pepa

9. 10. 2008 21:16
Re: to platí i pro.

Obdobně, ročník 42, rodiče v zemědělství, tudíž z 8 třídy (1956) do zemědělství. Odškodní mne někdo za to, že jsem proto neudělal VŠ, nestal se CSc (nebo CSc?) a posléze nositelem Nobelovi ceny? P.

0 0
možnosti

Abdulmecit I.

9. 10. 2008 12:50
Úžas - požátek filozofie

Neskutečně hluboká myšlenka od ministra, který má 30 let a je zatím "pouze" Mgr.

0 0
možnosti

\semicolon

9. 10. 2008 12:33
Problém s odškodněním

Problém je částečně v tom, že mnozí lidé sice byli vyhozeni, ale kvanta dalších na školy vůbec nebyla přijata. I když na to "měli". Těch způsobů, jak byli lidé komunisty utlačováni bylo dost široké spektrum. Třeba to, že spoustám soukromých zemědělců komunisti zničili život bych považoval za přinejmenším stejně závažné jako zmíněné vyhazovy ze školy.

Za povinnost státu považuji spíše potrestání viníků než odškodňování obětí.

0 0
možnosti

nesher

9. 10. 2008 12:48
Re: Problém s odškodněním

Máte pravdu, proto by měla být na všechny současné i bývalé fukcionáře KSČ/M uvalena mimořádná daň a z jejích výnosů odškodňováni oběti těch jejich světlých zítřků.

0 0
možnosti

kakin

9. 10. 2008 11:25
odskodnit

po bolsevickych sibrinkach hovoril Langer se studentem jehos vyhodili za odpor proti rezimu Icko se prezentoval take jako nsmiritelny odpurce rezimu a vystudoval 2 x VS stejne tak stackriplove takzvani nechteli slouzi bolsevicke hydre Mlynar Peyne Vyborny Khynl L.F.Hagen dnes uz pravem a.td jak to delali????? zije jeste blb kromne lampasaku ktery se nechal dobrovolne a nadsene na 2 roky zavrit v nejakem bordelu dale pak kotelnici Dinstbir opet PAene atd, vypadali by tak zachovale kdyby je poslali na pas budovat s otatnimi "dobrovolniky" socialismus????  

0 0
možnosti

Pavka

9. 10. 2008 10:14
Uvědomuje si pan "ministr", že je krize?

0 0
možnosti

L

9. 10. 2008 10:14
Jak potrestat bolseviky, kdyz

Kdyz jim dal Havel amnestii. Hned po prevratu v roce 89, jakmile se stal Havel prezidentem, dal temto bolsevikum amnestii. I kdyz by bylo prokazano, ze nekdo zneuzil pravomoci pri vylucovani ze skol ci zamestnani a podobne delikty, nemohlo se mu diky te Havlove amnestii nic stat. Od okamziku te amnestie vim, ze to s nimi mel vsechno domluvene a o co mu slo. Jeho blekotani o pravde a lasce se dnes vsichni smeji, ale dejme si ty jeho vyroky do vztahu k tomu, co skutecne udelal a neudelal.

0 0
možnosti

fff

9. 10. 2008 10:44
Re: Jak potrestat bolseviky, kdyz

Oficiálně tyto akce vedl Jiří Pelikán, pozdější ředitel čs. televize. Ten už pošel.

0 0
možnosti

Rejpal

9. 10. 2008 10:01
Nesouhlasím !!!

Je to sprostý populismus. tak jako nikoho nezajímá, že tato vládnoucí garnitura nás nechala okrást v bankách a záložnách, tak mne nezajímá, že před padesáti lety někoho nepřijali do školy. Jsem proti tomu, aby se tu teď neustále zvyšovaly daně (DPH o 80% a z příjmu na 23,2%) a vyplácely náhrady nepřátelům republiky.;-€Rv

0 0
možnosti

nesher

9. 10. 2008 10:46
Re: Nesouhlasím !!!

Okrást v záložnách jste se nechal sám, holt za blbost se platí. A to odškodné by jste měl zaplatit především Vy a Vaši rudí bratři. A jestli je tu někdo nepřítel republiky tak opět Vy a Vám podobní kteří vlastní zem prodali na 40 let mužikům z východu.

0 0
možnosti

MOON

9. 10. 2008 9:51
Odškodnění

Odškodnit by měli všechny, kteří chodili v letech 1948 - 1990 za to co se tam sunulo do hlav . A ti co byli vyhozeni mohou být ještě rádi ,že je vyhodili a neblbli jím hlavy.

0 0
možnosti

CSc

9. 10. 2008 10:43
Re: Odškodnění?

Ja si nemuzu stezovat a to jsem delal hnojarnu. Pali mi to jedna radost. Muj mozek, me stesti.

0 0
možnosti