Ja se o uspech elektroaut nebojim, je to proste lepsi technika. Bude to nejlepe videt na nasich detech a vnucich/vnuckach, kteri nejakou nostalgii z "vune benzinu" rozhodne nebudou trpet a budou k tomu pristupovat s cistou hlavou.
Az si jednou sednou do stareho vozu se spalovacim motorem a ono to po nastartovani zacne ramusit, trast se a smrdet, podivaji se na sebe a zacnou se smat. A taky si budou tukat na celo, jak jsme s takovym losermobilem mohli jezdit.
Pane Petráčku, jak mužete porovnávat situaci na začátku automobilismu , železnice , elektroniky ...... s tou dnešní s elektroautami. Proč se prosadily auta proti drožkám?, bylo to lepší technické řešení , podobně to bylo s vlaky, náhrada ščotu, log. pravítek , PC se taky neuskutečnila a neděje pod patronací někoho vševědoucího kdo by o tom rozhodoval, závisí to od lepších technických parametru a nemělo by to záviset od dotací, které jen znepřehledňují situaci na trhu. Je mi až zle z toho když si uvědomím kolik lidského umu je skryto v dnešních autech,výsledky tvořivé technické činosti tisícu techniku a nadšencu někdo škrtem pera hodí do koše a preferuje e-auta, bez toho, aby domyslel celou situaci. Odkud se bere elektřina, kde mají e-auta výfuk,Li materiál na baterky se získává ve světě za podmínek, které určitě nejsou ekologické a pod přímou/nepřímou kuratelou čajny, podobně čipy se taky dováží, odkud asi? Jsou i kvalifikovanější příspěvky na porovnání druhu aut než je tento výkřik a
Pane Petráčku, ty nové technologie se nikdy nrprosazovaly na befel, ale protože dodpěly a byly ekonomicky výhodnější.