Nějakou dobu se zdálo, že topolánkovci budou až do října burcovat proti ohrožení svobody, což byla nesnesitelná představa hlavně vzhledem k tomu, že nehodlali nabídnout nic jiného. Teď se ukazuje, že to bude ještě horší. ODS se podívala, jak to dělá ČSSD, a vyvodila si z toho nejhorší možné poučení: voličům je třeba slíbit cokoli. Nevázat se programem, nevázat se možnostmi státu, nevázat se fyzikálními zákony a sledovat jedno jediné: zaberou na to?
Takže ODS připadla na marketingový postřeh, že voliči jsou hloupí, a ženy zvlášť, a hodlá se jim přiblížit tak, že bude mluvit o nicotnostech, jako jsou biopotraviny. A ve snaze si je koupit nabídne všem záruky za hypotéky. I ODS tak nechá voliče žít v představě, že zadlužování je pouze otázka vkusu. Jen bude oblbovat jinou cílovou skupinu než ČSSD. Přitom dobře ví, že může přijít den, kdy bude muset sněmovna ukrojit jedním vrzem z rozpočtu deset procent a snížit učitelům platy na polovinu, jako včera v Lotyšsku. Ale to už zřejmě hodlá celá dnešní politická garnitura být někde v Dubaji.
WEISS: Soupeři v boji o hlasy, druzi v nezodpovědnosti
Nákaza se šíří a nepomůže proti ní tamiflu. Jde o chorobu jménem naprostá politická nezodpovědnost.
Volební billboard ODS foto: Lidové noviny
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!