Takže je jisté, že se tyhle přístroje budou krást – zvlášť jestli budete muset mít pro každé auto jedinečné zařízení. To je hezké opatření pro oživení v odvětví výroby přístrojků, ani firma Kapsch nepřijde zkrátka.
A motorista jen zírá, co vše má zaplatit. Kolik z toho, co vydá automobilista, půjde na výstavbu a údržbu stávající silniční sítě, neví zatím nikdo. Momentálně totiž nejsou na ministerstvu schopni ani zaručit, že systém nebude zneužitelný – každý individualizovaný automobil by mohl být pohodlně sledován. Z toho mají kromě sledovacích maniaků v policii jistě radost i mnozí gangsteři. V Česku se nic neutají, a navíc zatím nikdo nebyl za únik informací pořádně potrestán. Takže v krizové době dělá ministerstvo dopravy vše pro oživení jistých segmentů ekonomiky; na čí vrub se tak děje, nikoho nezajímá.
ZVĚŘINA: Ministerstvo má automobilisty za dojné krávy
Nejdříve nás politici ujišťovali, že viněty (elektronické kupony), které mají nahradit dálniční známky, budou přenosné. Nyní se ukazuje, že to není pravda. Tedy nejen, že si bude každý motorista muset koupit nějaké to zařízení, jež zajisté nebude zadarmo, ale každé bude muset nabít – aby mohl na dálnici.
Dálnice foto: Shutterstock
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Přes 11 000 korun od státu každý rok. Jak nakombinovat „staré“ penzijko s DIP, abyste z nich získali co nejvíc?
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!