Společnost Aukro, která portál provozuje, tak reaguje na rostoucí zájem právnických osob o internetové aukce. V současné době tvoří firmy asi deset procent uživatelů portálu a jejich zájem se stále zvyšuje, řekla mluvčí společnosti Lenka Hanušová.
Firmy získají speciální označení, díky kterému se budou moci zviditelnit pro nové zákazníky. Rozdělením účtů se také zákazníci o firmách, které nabízejí zboží, dozvědí víc, podotkla výkonná ředitelka Aukro.cz Pavlína Zábojníková. Uživatelé s podnikatelskými účty budou na aukčním portálu nově rozlišeni speciální ikonou vedle svého uživatelského jména, u účtu budou zobrazeny konkrétní údaje o firmě. „V budoucnu také přibudou nové nástroje, které umožní firmám efektivněji oslovovat nové zákazníky,“ doplnila mluvčí.
V současnosti největší tuzemský aukční portál Aukro.cz s více než 1,3 milionu registrovaných uživatelů vznikl v roce 2003 jako dceřiná společnost polské skupiny Allegro Group. Kromě dražebního portálu provozuje i motoristický inzertní server www.otomoto.cz. Loni navíc Aukro vstoupilo do nezávislého nákupního rádce Heureka.cz.