PRAHA Agentura Mark BBDO poslala LN odkaz na vlastní virální video umístěné na Youtube, jímž propaguje pražskou Pizzu Coloseum. Ve videu, natočeném ruční „amatérskou“ kamerou, vidíme poslíčka Pizzy Coloseum, jak vejde do konkurenční pizzerie a tvrdí, že někdo odtamtud si objednal právě jejich pizzu. Tato akce prý skutečně proběhla loni v září a v prosinci v několika desítkách pražských pizzerií. Jediný uživatelský komentář na Youtube nicméně naznačuje, že spot zatím moc lidí nezaujal – a koho ano, ten jej prohlédl. Komentář totiž zní: „To je p...a od nějaký reklamní agentury.“
Poslíček prodával v pizzerii cizí pizzu
REKLAMA
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Prodej zahrady, 5861 m2, Příbor
Příbor, okres Nový Jičín
3 077 025 Kč