Diskuze
Blogy pod útokem reklamy. Je možné se bránit?
Děkujeme za pochopení.
Sonya
nechapu ten rozruch
Je divne, ze vyuzit blog pro reklamu nenapadlo nikoho driv. Je to prece naprosto logicke! A zakaz nic neresi. Stejnou sluzbu jako blog udelaji jakekoli noviny nebo caposis - copak jste si nikdy nevsimli, ze par mesicu pred uvedenim na trh noveho vyrobku nebo nove sluzby se zacina vic psat o tom, ze neco podobneho na trhu chybi? Ze pred letni sezonou zacina vychazet vic clanku o cestovani a cestovnich kancelarich, ve kterych se objevuji napr. informace o tom, ze nejaka cestovni kancelar neuctuje zadne "skryte naklady" - i kdyz se neobjevi jeji jmeno, clovek po ni zacne patrat. Zkratka vyuziti blogu pro reklamu je neco, co se dela uz moc a moc davno a v ruznych mediich. Neni nutne z toho delat tragedii a zakazovat blogy. Neni to o nic horsi, nez reklamni kampane, kdy mezi lidmi chodi "bezni obcane" s nejnovejsim typem mobilniho telefonu, kteri si mezi sebou hlasite povidaji o tom, jak je ten mobil skvely. A pritom jeste ani neni uveden na trh Zkratka je potreba myslet hlavou a nejit se stadem
Daniela
"Vyměňoval jsem si názory s jistým idiotem.
Zdá se mi, že jsem od té doby zhloupl." (G. B. Shaw)
Po přečtení jistého počtu příspěvků z diskusí LN mám a priori za to, že blogy jsou jen jejich zbytnělou formou na volné téma. Děsivost prvně zmíněných je pro mě postačujícím důvodem pro ignorování těch druhých.
kenny
Jo,četl jsem jak haněly mBanku
tak to ta firma Bison and Rose budou asi nějací exoti.
Pavel
Moudro...
Toto je typický příklad kdy se píše článek kvůli článku samotnému a nikoli snad proto, že má autor co říct.
Zaprvé, možná se ještě dočkáme zajímavého pokračování celé "kauzy", až nám někdo "nabloguje" pozadí pátrání pana Javůrka a jeho vztah k M Bance (resp. člověku který tam má na triku blog M Banky!)
Dále, myšlenka že by se začaly více kontrolovat identity blogerů je praštěn. Blog reprezentuje názory svého tvůrce a je jen na čtenáři aby posoudil který z miliardy blogů na netu bude číst a kterému bude důvěřovat...
Spíše mi vad takovéto plytké úvahy na webech známých titulů. Z obsahu je znát že autor článek vygeneroval pouze do počtu a v textu pouze po stodesáté zopakoval už zopakované. Nic nového co do obsahu ani do formy, téma fake blogů ČSOB bylo propíráno celý minulý týden.
Julis
Od Lidovek takovy clanek sedi.
Schvalne, kolik procent textu v Lidovkach pochazi z PR agentur?