Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Blogy pod útokem reklamy. Je možné se bránit?

Mezi místa, kam začínají zasahovat ostré drápy agresivního marketingu a PR, patří i blogy. Aféra z minulého týdne se stane ukázkovým příkladem, jak takové pronikání může vypadat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sonya

24. 6. 2008 12:52
nechapu ten rozruch

Je divne, ze vyuzit blog pro reklamu nenapadlo nikoho driv. Je to prece naprosto logicke! A zakaz nic neresi. Stejnou sluzbu jako blog udelaji jakekoli noviny nebo caposis - copak jste si nikdy nevsimli, ze par mesicu pred uvedenim na trh noveho vyrobku nebo nove sluzby se zacina vic psat o tom, ze neco podobneho na trhu chybi? Ze pred letni sezonou zacina vychazet vic clanku o cestovani a cestovnich kancelarich, ve kterych se objevuji napr. informace o tom, ze nejaka cestovni kancelar neuctuje zadne "skryte naklady" - i kdyz se neobjevi jeji jmeno, clovek po ni zacne patrat. Zkratka vyuziti blogu pro reklamu je neco, co se dela uz moc a moc davno a v ruznych mediich. Neni nutne z toho delat tragedii a zakazovat blogy. Neni to o nic horsi, nez reklamni kampane, kdy mezi lidmi chodi "bezni obcane" s nejnovejsim typem mobilniho telefonu, kteri si mezi sebou hlasite povidaji o tom, jak je ten mobil skvely. A pritom jeste ani neni uveden na trh ;-D Zkratka je potreba myslet hlavou a nejit se stadem

0 0
možnosti

Daniela

28. 5. 2008 13:14
"Vyměňoval jsem si názory s jistým idiotem.

Zdá se mi, že jsem od té doby zhloupl." (G. B. Shaw)

Po přečtení jistého počtu příspěvků z diskusí LN mám a priori za to, že blogy jsou jen jejich zbytnělou formou na volné téma. Děsivost prvně zmíněných je pro mě postačujícím důvodem pro ignorování těch druhých.

0 0
možnosti

kenny

24. 4. 2008 10:59
Jo,četl jsem jak haněly mBanku

tak to ta firma Bison and Rose budou  asi nějací exoti.

0 0
možnosti

Pavel

22. 4. 2008 20:21
Moudro...

Toto je typický příklad kdy se píše článek kvůli článku samotnému a nikoli snad proto, že má autor co říct.

Zaprvé, možná se ještě dočkáme zajímavého pokračování celé "kauzy", až nám někdo "nabloguje" pozadí pátrání pana Javůrka a jeho vztah k M Bance (resp. člověku který tam má na triku blog M Banky!)

Dále, myšlenka že by se začaly více kontrolovat identity blogerů je praštěn. Blog reprezentuje názory svého tvůrce a je jen na čtenáři aby posoudil který z miliardy blogů na netu bude číst a kterému bude důvěřovat...

Spíše mi vad takovéto plytké úvahy na webech známých titulů. Z obsahu je znát že autor článek vygeneroval pouze do počtu a v textu pouze po stodesáté zopakoval už zopakované. Nic nového co do obsahu ani do formy, téma fake blogů ČSOB bylo propíráno celý minulý týden.

0 0
možnosti

Julis

22. 4. 2008 12:27
Od Lidovek takovy clanek sedi.

Schvalne, kolik procent textu v Lidovkach pochazi z PR agentur?

0 0
možnosti

Smile

22. 4. 2008 16:28
Re: Od Lidovek takovy clanek sedi.

Au au na solar ne ;-D

0 0
možnosti