Případem se nyní zabývá Úřad pro ochranu osobních údajů, který zkoumá, zdali nedošlo k neoprávněnému jednání ze strany operátora. Podle T-Mobilu reportáž TV Prima odvysílaná 29. května 2008 během televizních zpráv obsahovala lživé údaje, které operátor i KB považuje za útok na dobrá jména obou společností. T-Mobile dále prohlašuje, že neprodal databázi svých klientů Komerční bance a obě společnosti postupovaly v souladu s platnou legislativou v oblasti ochrany osobních údajů. Oslovení zákazníci měli být pouze ti, kteří neodmítli použití svých údajů pro marketingové účely. Růžový operátor bude po televizi Prima požadovat náhradu vzniklé škody a nevylučuje ani podání trestního oznámení. O celém případů vás budeme i nadále informovat. O kreditní kartě T-mobile Bonus si můžete přečíst v tomto článku.
T-Mobile čelí nařčení z prodeje osobních údajů
Celá kauza se týká kreditních karet T-Mobile Bonus, které začal operátor nabízet jako společný produkt s Komerční bankou. Podle televize Prima však došlo ze strany operátora k prodeji osobních údajů KB, podle nichž je banka rozesílá zákazníkům T-Mobilu.