Diskuze
A co ho prostě přesunout? Situace okolo železničního mostu pod Vyšehradem je značně nepřehledná
Děkujeme za pochopení.
I49v58o 66S86p37á61l47e69n75ý
Železnice a silnice jsou dopravní účelové stavby, které v původním účelu nemohou sloužit trvale, jak se zvyšuje jejich opotřebení a zátěž. Pochopitelně je funkčně vhodnější pro každou generaci most strhnout a nahradit modernějším. Železné mosty jsou dočasné stavby. Dlouhodobá údržba vyžaduje pravidelnou kontrolu dílů a výměnu laku. Návrh, aby se most vykoupit a sestavil znovu jako rekonstruovaná památka s funkcí mostu pro pěší, je tedy dost realistický. Na místo původního mostu přijde moderní náhrada se zvýšenou kapacitou.
J81a23n 75R97e33c75h98n70o69v12s32k40ý
Přesouvat most nezní špatně, ale co náklady? Není náhodou rozebrání a složení těžkého železničního mostu dražší než novostavba jednoduché lávky pro pěší?
V47á70c34l86a18v 95Z89y71k44á40n
Tady nejde jen umožnění cesty pro pěší, ale o technicky nevyhovující most pro železnici, navíc s požadavkem na tříkolejný.