PRAHA Společnost Unilever si po výběrovém řízení znovu zvolila společnost PHD coby mediální agenturu všech svých značek v regionu střední a východní Evropy. LN o tom informoval Petr Miláček z agentury PHD. Tendr se týkal Polska, Česka, Slovenska, Maďarska, všech tří pobaltských republik, Slovinska, Chorvatska a Bosny a Hercegoviny. Rozhodnutí bylo oznámeno v Londýně minulý týden a týká se mediálního servisu pro následující tři roky. PHD tak navazuje na loňský prosinec, kdy získala Unilever na čínském trhu. Bude obhospodařovat takřka 20 procent celosvětového rozpočtu tohoto klienta, získala totiž také on-line rozpočet Unileveru v Indii.
PHD obhájila Unilever
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Smutný konec amerických tanků na Ukrajině. Proč abramsy nepomohly a co by mohlo rozhýbat zákopovou válku
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...