Je to až neuvěřitelné, kolik lidí se v pracovní době nudí, nehledě na to, že jejich internetové adresy dokazují, že s dramatickými a jinými uměnami nejspíš nikdy neměli nic společného.
O to víc jim ale rozumí.
Tak třeba dáma dle uvedeného věku mladá, je pobouřena, že jistý kus neviděla stejně. To se dá pochopit, méně již důvody jejího sebevědomí v recenzní oblasti, jelikož se vyjadřuje jako Popelka Biliánová v podroušeném stavu.
Další pisatel má cosi společného s vodovody a činí mu vážné problémy rozlišit život a jeho umělecké zobrazení. To druhé jsem podrobila kritice, a tudíž nejsem ani žena, natož matka, ale rovnou stvůra zalezlá v pražské kavárně. Prý není žádný fanda herečky XY, která hrála hlavní (kladnou) roli, ale teď si u něj šplhla. Takže kdyby hrála vražedkyni, zavrhl by ji definitivně... Aspoň že Milan Knížák nezklame a pamatuje na své bližní i o Vánocích. A tak mi zase poslal psaníčko. Na obálce je Vážená paní a v ní dopis s oslovením Nevážená paní, což je rafinované, protože mě ponechal v nejistotě, jak to se mnou myslí. Prý zostouzím Národní galerii, jelikož jsem napsala, že v mezinárodních projektech pro rok 2009 Uměleckoprůmyslové muzeum předběhlo NG. Jenže tak to prostě uvádějí oficiální materiály ministerstva, a kdo počítá do deseti, lehce to zjistí. Již prý dávno NG připravovala projekty a je vinou vlády, že nedokázala na její nabídky reagovat. A hleďme, hleďme, jak si pan generální dovoluje na Topolánkovu vládu, když ji tatíček Klaus zavrhl. Že něco nedopadlo, i když to se to plánovalo? Hlavní jsou fakta.
Pan Knížák může stejné vysvětlení podat čtenářům, kteří si houfně stěžují, že v Praze nemohou vidět exkluzivní výstavy jako ve Vídni či v Berlíně. Argument, že byl v poloze záměru a pak to nějak nevyšlo, jistě přijmou s pochopením.