Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Prazdroj stáhl svou kampaň z internetu

Česko

PRAHA Plzeňský Prazdroj ukončil mediální kampaň Žijeme českým pivem. Webové stránky www.zacisteceskepivo.cz, existující od konce března, jsou již nefunkční. Kampaní volající po návratu k tradičnímu způsobu vaření piva si lídr tuzemského trhu proti sobě popudil prakticky všechny pivovary. Šlo podle nich pouze o marketingový tah s cílem poškodit konkurenci. Pivovarský svaz v minulém týdnu pohrozil, že jestli Prazdroj kampaň neukončí, nechá hlasovat o jeho případném vyloučení ze svazu.

„Plzeňský Prazdroj dokončil iniciativu komunikující čistotu českého piva. Důležitost kvality, čistoty českého piva a zachování pivovarských tradic bude i nadále zdůrazňovat ve své průběžné komunikaci,“ řekl mluvčí Prazdroje Jiří Mareček. Kampaň podle něj měla běžet měsíc. Po jednání s vedením svazu se prý Prazdroj rozhodl k dřívějšímu ukončení iniciativy.

Aktivity Prazdroje kritizovaly prakticky všechny pivovary, včetně těch, které se dlouhodobě hlásí k tradičním výrobním postupům a odmítají užití přídatných látek, stejně jako Prazdroj.

Autor: