Diskuze
‚Foglarovské retro‘ či ‚vypadá jako Helmut Kohl‘. Experti komentují volební billboardy, servítky si neberou
Děkujeme za pochopení.
Havránek je naprostý blb, když napíše: "“Jakub Havránek: Toto je, bohužel, vlastně v pohodě. Být „nácek“, tak se 27. května zvednu a jdu volit.” 27. května může jít tak akorát do háku, protože je to pondělí. A volby, Havránek, jsou, považte, 24.-25. května! To čumíte, co?
Pro dvojí kvalitu potravin hlasovali v bruseli tito zrádci - Ježek, Telička (ANO), Zdechovský, Šojdrová, Svoboda (lidovci), Niedermeyer, Polčák, Pospíšil, Štětina (TOP). Zahradil a Tošenovský (ODS) se zdrželi hlasování. Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl, mohli by se urazit.
Ježek, Tělíčka byli sice zvoleni za ANO , ale oba z klubu , z hnutí dávno vystoupili...v současnosti vyznávaj politiku víceméně TOP 09.
Rada pro ODS: pokud chce být slyšena, musí něco zajímavého sdělovat. Nebylo by to nic moc, ale pořád lepší než její nečinnost.
“Jakub Havránek: Toto je, bohužel, vlastně v pohodě. Být „nácek“, tak se 27. května zvednu a jdu volit.” - typicky “expert”, asi si ho pujcili z CT, tam ani jiny “experty” nemaj ;-(
P. Harabaska
Volebních billboardů okolo silnice si při jízdě příliš nevšímám, protože se věnuji především sledování dopravní situace. Předvolební šoty v TV (alespoň některé) mi však neunikly. K těm mohu poznamenat jen tolik, že buďto jsou d*bilní tvůrci řady z nich a ti, kdo je za objednávající strany schválili, nebo za d*bily považují strany a tvůrci těch šotů televizního diváka. Nejspíš zde ale můžeme mluvit o dnes tak oblíbené synergii: d*bilní jsou tvůrci šotů a jejich objednatelé, kteří je schválili, a současně ti tvůrci i ty strany za debilní považují právě televizní diváky.
Na současném Západě se prosazuje to co jsme doufali odvrhnout v roce 1989. Tak si to proboha už konečně lidi uvědomte !
Antiutopický přístup:“ SEC blahoslaví nápad MasterCard na vyloučení zákazníků s pravicovými názory
Lidi si ale nepřáli kapitalismus, jenom chtěli komunisty odstranit od moci.
Experti ve většině evidentně nedokázali oddělit svoje politické preference od hodnocení billboardů. Naproto o ničem.
P. Harabaska
Experti? Dneska je "každej, kdo má do p*dele díru, na něco expert". Znáte to: Expert, expert konzultant, expert specialista. A nejen to. Panu Jakubovi Havránkovi bych jen připomněl, že někdo může být nácek a někdo je blbeček.