130 let

Diskuze

‚Foglarovské retro‘ či ‚vypadá jako Helmut Kohl‘. Experti komentují volební billboardy, servítky si neberou

Do eurovoleb zbývají necelé dva týdny. Politické strany a hnutí už před časem vizuálně zaplavily veřejný prostor billboardy se svými hesly a lov voličů nyní vrcholí. Lidovky.cz oslovily experty na marketing i grafika, aby okomentovali obsahovou a vizuální úroveň vybraných billboardů. Přečtěte si, jak kampaně hodnotí odborník na politický marketing Karel Křivan, grafický designer Jan Zachariáš a PR a marketingový manager Jakub Havránek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

20. 5. 2019 8:16

Havránek je naprostý blb, když napíše: "“Jakub Havránek: Toto je, bohužel, vlastně v pohodě. Být „nácek“, tak se 27. května zvednu a jdu volit.” 27. května může jít tak akorát do háku, protože je to pondělí. A volby, Havránek, jsou, považte, 24.-25. května! To čumíte, co?

0 0
možnosti
BH

B. Hančl

13. 5. 2019 13:07

Svobodovi jde pouze o koryto. Penize nesmrdí.

0 0
možnosti
JN

13. 5. 2019 12:52

Pro dvojí kvalitu potravin hlasovali v bruseli tito zrádci - Ježek, Telička (ANO), Zdechovský, Šojdrová, Svoboda (lidovci), Niedermeyer, Polčák, Pospíšil, Štětina (TOP). Zahradil a Tošenovský (ODS) se zdrželi hlasování. Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl, mohli by se urazit.

0 0
možnosti
KJ

13. 5. 2019 14:35

Ježek, Tělíčka byli sice zvoleni za ANO , ale oba z klubu , z hnutí dávno vystoupili...v současnosti vyznávaj politiku víceméně TOP 09.

0 0
možnosti
MR

13. 5. 2019 9:57

Rada pro ODS: pokud chce být slyšena, musí něco zajímavého sdělovat. Nebylo by to nic moc, ale pořád lepší než její nečinnost.

0 0
možnosti
DM

13. 5. 2019 9:04

“Jakub Havránek: Toto je, bohužel, vlastně v pohodě. Být „nácek“, tak se 27. května zvednu a jdu volit.” - typicky “expert”, asi si ho pujcili z CT, tam ani jiny “experty” nemaj ;-(

0 0
možnosti
KN

K. Novák 181

13. 5. 2019 9:30

Jó.TV Barandov,to je jiné kafe! :-)) !!

0 0
možnosti
PH

P. Harabaska

13. 5. 2019 8:47

Volebních billboardů okolo silnice si při jízdě příliš nevšímám, protože se věnuji především sledování dopravní situace. Předvolební šoty v TV (alespoň některé) mi však neunikly. K těm mohu poznamenat jen tolik, že buďto jsou d*bilní tvůrci řady z nich a ti, kdo je za objednávající strany schválili, nebo za d*bily považují strany a tvůrci těch šotů televizního diváka. Nejspíš zde ale můžeme mluvit o dnes tak oblíbené synergii: d*bilní jsou tvůrci šotů a jejich objednatelé, kteří je schválili, a současně ti tvůrci i ty strany za debilní považují právě televizní diváky.

0 0
možnosti
PA

13. 5. 2019 8:38

Na současném Západě se prosazuje to co jsme doufali odvrhnout v roce 1989. Tak si to proboha už konečně lidi uvědomte !

Antiutopický přístup:“ SEC blahoslaví nápad MasterCard na vyloučení zákazníků s pravicovými názory

http://www.reformy.cz/antiutopicky-pristup-sec-blahoslavi-napad-mastercard-na-vylouceni-zakazniku-s-pravicovymi-nazory/?fbclid=IwAR12qT23oyZQ3CmMip63p16q6W005JBMUHuezMy6bUApKZCpWbRvUMEiE_c

0 0
možnosti
AB

13. 5. 2019 8:50

Lidi si ale nepřáli kapitalismus, jenom chtěli komunisty odstranit od moci.

0 0
možnosti

13. 5. 2019 8:27

Experti ve většině evidentně nedokázali oddělit svoje politické preference od hodnocení billboardů. Naproto o ničem.

0 0
možnosti
PH

P. Harabaska

13. 5. 2019 8:55

Experti? Dneska je "každej, kdo má do p*dele díru, na něco expert". Znáte to: Expert, expert konzultant, expert specialista. A nejen to. Panu Jakubovi Havránkovi bych jen připomněl, že někdo může být nácek a někdo je blbeček.

0 0
možnosti
AB

13. 5. 2019 8:08

estébáci přidávaj důchodcum peníze, volte ANO.

0 0
možnosti
PA

13. 5. 2019 8:35

No vidíte, přidali mi ale volit je nebudu.

0 0
možnosti