PRAHA Opravdu mění reklama naše hodnoty i identitu a do podvědomí se nám neustále vtírají výrobky a značky, které tak známe, i když o tom nevíme? Na tuto otázku hodlá odpovědět režisér Ondřej David ve svém autorském projektu Do ráje. Jedná se o kompilát grotesky, operety, fyzického divadla i Davidovy „akční lyriky“. Ondřej David se na divadelní prkna vrací po třech letech, poté co pracoval jako Art Director v komerční sféře a manager zahraničních filmů (dříve jako režisér působil v Národním divadle nebo Státní opeře). Premiéra se uskuteční 2. 12. v pražském Roxy/NoD. Více na www.doraje.cz.
Ráj, kde je vše dokonalé
DIVADLO
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Přes 11 000 korun od státu každý rok. Jak nakombinovat „staré“ penzijko s DIP, abyste z nich získali co nejvíc?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...