Čtvrtek 23. března 2023, svátek má Ivona
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

S Milošem a Karlem do finiše

Výsledek závěrečného souboje prezidentské volby bude nejspíš těsný a jen troufalec by ho odhadoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Osobni volba jiste ano
 ale nekdy takovou volbou rozhodujeme o osudu mnoha dalsich blizkych i neznamych a muze to mit dusledky na nekolik desetileti.. -   (nezminuju prosperitu,moralku,vlast,atd... vse je v kontextu)   . . porovnat, zamyslet, vzpomenout!!,    a   Dik   za     KARLA !.  
0/0
20.1.2013 16:57
Foto

P.D.

...
Tim, ze systematicky a pravidelne urazi kazdeho novinare v zemi? :)
0/0
20.1.2013 15:28
Foto

L87a19d61i87s83l47a14v 47N74o13v96á80k 2677593204463

Ne, tím,že prostřednictvím médií hlásá ty své lži!
:-/
0/0
20.1.2013 17:09
Foto

L66a91d52i87s43l53a35v 34N91o15v14á78k 2467533454743

Ale média k matení veřejnosti používá celou svou kariéru
Miloš Zeman...
0/0
20.1.2013 15:23
Foto

L30a66d91i68s29l10a13v 79N36o36v32á64k 2447333894823

Pro mě je zase důvodem nevolit Zemana jeho demagogie
a brnkání na komunistickou strunu v hlavě podstatné části voličstva ČR. Nefér metody, tak jak to Zeman umí a dělá celou svou politickou kariéru.
0/0
20.1.2013 14:59
Foto

P.D.

Ano, je demagog, ale...
Co je vic nefer, vest a postavit se sam za negativni kampan a ve verejnych debatach osobne utocit na protikandidata, ktery ma moznost se okamzite branit (byt to nedokaze)? Nebo sam sebe oznacovat za slusneho a kultivovaneho, pritom ke sve kampani vyuzit media, ktera misto knizete tahaji spinu na Zemana a manipuluji verejnosti? Knize tak muze tvrdit, ze nevede negativni kampan a nikoho nenapada. Za tahani spiny se nikdy nemusi postavit, pritom ji taha po tunach prostrednictvim medii. A branit se proti titulkum jde velmi tezko. Zeman jednoduse co nerekne, to se o knizeti do medii nedostane.Slusna kampan knizete je jen iluze, stejne jako postava Karla. A daleko vetsi nebezpeci a nefer praktika je pouzivani medii k manipulaci verejnosti, nez ve vedeni prime negativni kampane.
0/0
20.1.2013 15:20
Foto

P.D.

Nezacal, trva...
Ano, bohuzel tento boj medii uz probiha delsi dobu. I kdyby neexistoval zadny jiny duvod, proc volit Zemana, kvuli teto nechutne medialni smrsti to udelam. Je treba se ptat, qui bono? Je zcela zrejme, kdo bude na hradu oligarchum vic po chuti. Casto se tady zminuje Hrdlicka. Ten je proti skutecnym hybatelum jen provincni vekslak.
0/0
20.1.2013 14:51
Foto

Vlkodlac

No to je síla.
Ten poslední odkaz :-)
0/0
20.1.2013 14:47
Foto

L79a66d86i70s23l73a78v 44N83o37v94á77k 2427353104313

Začal boj médií o prezidentskou sesli.... :-)
Schwarzenberg: Klaus se Zemanem tvoří mocenskou skupinuVýroky Klause, Schwarzenberga a Zemana o Benešových dekretechPrečan: Schwarzenbergova pomoc disentu byla "darem z nebes"Na Schwarzenbergovu podporu se dnes koná Nedělní noc s Karlem Tvůrci seriálu už nechtějí točit s Dejdarem, podporuje Zemana
0/0
20.1.2013 14:41
Foto

L67a32d59i11s67l50a27v 66N87o72v61á16k 2307693884683

Vždyť žít na dluh na účet příštích generací bylo tak krásné...
Tak proč si neužít socialismu, ještě než natáhneme bačkory, že?
0/0
20.1.2013 14:15
Foto

Vladimir1950

ad "knížepán" Karel von..
Doporučoval bych, aby se každý,kdo ho chce volit předtím podíval na jeho videa na internetu před 20 lety a srovnal je s dneškem. Senilita a celkový úpadek z těch nynějších videí přímo čiší..A tohle máme mít za prezidenta?Hanba!
0/0
21.1.2013 11:16
Foto

L30a97d78i65s74l60a56v 87N56o84v91á14k 2347463114363

Komunisti volí Zemana,
takže vás zcela chápu.... :-)
0/0
20.1.2013 14:10
Foto

Vladimir1950

K panu "knížepánu"..
"Ač nazveš lejno růží,přec nikdy vonět nebude.."
0/0
21.1.2013 11:07
Foto

Misakovarova

volíte za prezidenta ČR Karla
volíte za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga? Pak volíte člověka, který jako předseda TOP 09- strany, která se spolupodílela na prosazení zákonů ožebračujících důchodce, rodiny s dětmi, na návrhu školného, na neskutečném propadu státního rozpočtu o více jak 160 miliard Kč, na zhoršení sociální a zdravotní péče atd…
0/0
20.1.2013 14:09
Foto

Křivan

nerozumím
nerozumím
0/0
20.1.2013 13:46
Foto

Petr Hovorka

Vysvětlím
Nejdříve tvrdíte, že Karlův rod měl VŽDY své pojistky na všech stranách. Když vidíte, že toto vaše tvrzení je nepravdivé, poznamenáte, že jej sice nemůžete dokázat, protože nemáte přístup do archivů KSČ, ale vlastně to není podstatné, protože výjimka jen potvrzuje pravidlo. Demagogie jako prase. Něco podobného se posluchači, alespoň podle mých představ, učili ve Večerní univerzitě marxismu leninismu, tedy VUMLu. Jen to nenazývali skutečným názvem, tedy demagogií, ale krycím jménem, marxistickou dialektikou. No a podporovatelka Zemana, herečka Bohdalová, je to ve VUMLu  učila. Předpokládám, že vysvětlení postačuje, Teď už musím jít něco smysluplného dělat.
0/0
20.1.2013 14:47
Foto

Křivan

také vysvětlím
Za protektárotu to platilo, za 1. a 2. republiky taky, za monarchie jakbysmet, za komunistů nevím, teď už zase ano. Mimochodem nepsal jsem, že Schwartzenbergové byli želízka, ale že měli želízka a moc jsem se nespletl, viz. přiznání majetku podle rakouského dědičného práva, když to podle českého nešlo.
0/0
20.1.2013 15:22
Foto

Křivan

Děkuji. Ano ten rozdíl mezi
Děkuji. Ano ten rozdíl mezi Zemanem a Schwarzenbergem je do očí bijící. Posílat Beneše do Haagu je samozřejmě nonsens. Podle současných zákonů by totiž v Norimbergu nikdy nepadl žádný hrdelní trest a to by byl samozřejmě výsměch všem obětem druhé světové.Nevím proč mne urážíte, tím jste jenom zbytečně oslabil svojí argumentaci. Pokud sledujete diskuzi na ČP dlouhodobě, tak k Zemanovi jsem byl dost krutý.
0/0
20.1.2013 13:44
Foto

L72a88d25i39s49l30a81v 49N22o72v23á23k 2477363634213

Mediální tance kolem Benešových dekretů jsou projevem
snahy komunisticky orientovaných demagogů použít v předvolebním klání cokoliv, co by na protivníka (zde K. Schwarzenberga) prsklo kus špíny, na niž se ráda přilepí komunistická a národovecká klientela.Zeman dokázal "povznést" ČSSD k vysoké podpoře komunisticky orientovanou částí národa právě těmito metodami, výkřiky o "spálené zemi", dobře před zrcadlem nacvičenými tak, aby měly úspěch...
0/0
20.1.2013 14:33
Foto

Petr Hovorka

Uznávám jedno
spletl jsem si váš nick s jedním z těch, co sem, a do dalších diskusí, posílá Opeřenec házet špínu podle manuálu.  Za to se vám omlouvám, nejste Hrdlův robot, ale demagogii v argumentaci používáte a to jako základní pracovní nástroj. Viz naše diskuse o něco níže.
0/0
21.1.2013 0:10
Foto

K36a31r65e92l 71V13y22š20a65t35a

Co do toho taháte Filipa,
jakou budou hrát komunisté roli v další existenci našeho sátu je věcí voličů.       Tady jde o to, zda pravomoci prezidenta jsou nepodstatné neb one. Vliv a pravomoce prezidenta je v našem zřízení velké, záleží na aktivitě prezidenta. Jak Havel, tak Klaus nám to předvedli v dost drsné realitě.  Já porovnávám u obou kandidátů co od nich můžeme čekat, Zeman je zkušený politk s mnoha vadami, stejně tak Schwazeberg, ale v dnešní napjaté mezinárodní situaci, jak na poli ekonomickém, tak politicko mocenské vidím obsazení úředu prezidenta spíše vhodnou osobu ekonoma, než ikony uměleckého světa a přítele vyhnanců.
0/0
20.1.2013 12:59
Foto

Petr Hovorka

Hezký žert
nazývat bezskrupulozního populistu vhodným ekonomem. Promiňte, ale co ekonomické kroky jeho vlády? Podpora dnes již vybydlených montoven? Prodeje majetku Šloufovým kámošům za babku? I humor má snad své meze, tohle už je moc.
0/0
20.1.2013 13:10
Foto

K72a76r94e35l 15V68y39š44a91t20a

Za prvé nechápu výraz
bezskrupulozní populista ve spojení jen s jedním politikem, Vaše nálepka se hodí na téměř všechny politické veličiny současné doby, včetně Schwarzenberga. Každý politik je v podstatě slibotechna vyjadřující se jako spása lidstva,teda před volbami. Když se oblbne dostatek lidí a je zvolen, jediným jejich zájmy je udržet si místo u koryta a aby to koryto bylo plné. Ani jeden z kandidátů není spasitel a ochránce občanů, ale když musím vybírat ze dvou, vyberu toho co může něco nabídnout a ne neohrabanou trosku se vzácným darem spát před kamerou. Chápu, má už léta, ale nebylo by lepší pro nás a hlavně pro něj chrápat noblesně doma?
0/0
20.1.2013 20:01
Foto

Petr Hovorka

Vy nálepkáři
Co kdyby jste obhájil ekonomické kroky toho vašeho guru? Třeba ty montovny? Nebo ty krádeže  Šloufa a spol? 
0/0
20.1.2013 20:52
Foto

Křivan

podle sebe soudím tebe
Vyjimka potvrzující pravidlo. Nezadařilo se, neznám, ale nemá k dispozici archiv KSČ. Váš hloupý manipulátor
0/0
20.1.2013 12:52
Foto

Petr Hovorka

Kdo vás té demagogii učil?
Bohdalová ve Vumlu?
0/0
20.1.2013 13:24
Foto

Křivan

Můžete nám pomalejším
Můžete nám pomalejším vysvětlit, proč názor kandidátů na Benešovi dekrety jsou trik Miloše Zemana? Vždyť dekrety a na ně navazující zákony patří k pilířům  české státnosti. Proto snad mají voliči právo znát názor obou kandidátů. Obzvláště zajímavé je to pro naše občany v pohraničí. 
0/0
20.1.2013 12:42
Foto

Petr Hovorka

Nevím zda má smysl odpovídat robotovi od Hrdličky,
Ale tady je citace Zemana z ČRo z roku 2002Moderátor (Jan Pokorný):Ta otázka zněla co si myslíte zejména o těch, kvůli kterým bývá mezinárodní dusno?Miloš Zeman, předseda vlády:Tak já si myslím, že to byly dekrety, které odrážely ducha té doby a jsou to podobné dokumenty, jako byly přijaty v řadě dalších evropských zemích po pádu nacismu. A my nemůžeme dnešním prismatem hodnotit ducha té doby. To je v podstatě totéž, jako kdybyste mustroval situaci, která se u nás odehrávala po třicetileté válce nebo jako kdybyste se vyjadřoval k popravě českých pánů na Staroměstském náměstí dnešním prismatem. Každý dokument, a Benešovy dekrety jsou takovým dokumentem, musíte posuzovat v daném historickém kontextu. Já jsem byl první politik, který jasně řekl, že Benešovy dekrety jsou vyhaslé a byl jsem za to mnohokrát kritizován a přesto jsem měl odvahu to říci prostě proto, protože si myslím, že je to pravda. Benešovy dekrety v té době byly odpovědí na plánovanou genocidu českého národa a není pravda, že zakládaly odsun a není pravda, že zakládaly mýtus kolektivní viny. V Benešových dekretech, když si je konečně přečtete, pane redaktore, není ani slovo o odsunu, protože odsun je definován článkem 13 Postupimské dohody a samozřejmě se netýkal jenom tehdejšího Československa, ale například i Polska a dalších zemí. A za druhé jestliže Benešovy dekrety vyjímají z konfiskace majetek antifašistů, pak se domnívám, že nelze mluvit o kolektivní vině, leda že byste tvrdil, že mezi sudetskými Němci, a to není pravda, byl nulový počet antifašistů.Doplním, že narozdíl od Klause, či Zemana, jsem použil citaci celou, a tedy v souvislostech. Je skutečně nemožné pochopit v čem je rozdíl?
0/0
20.1.2013 13:19
Foto

Vladimir1950

Ubohá argumentace
Pokud tedy "knížepán" neodsoudil Benešovy dekrety,proč se tedy omlouval přes svého mluvčího"za zkratku",kterou zvolil? "Knížepán" není a nebude mým kandidátem nikdy, těžkou dobu, kterou tu za bolševika prožívali ti,co zůstali, tedy i Zeman, on prožil"v závětří" v emigraci. Není to pro mne Čech, je to rakousko-švýdcarsko-český kříženec..A Zeman bezesporu Čech je. Taky se mi nezdála "knížepánova" reakce na to, od kdy se čeština stala úředním jazykem. Zeman se trefil, arbitryně z jazykového ústavu to potvrdila., A "knížepán" s použitím svého blábolu nesouhlasil a plácal nesmysly..Dalším, podstatným argumentem proti!knížepánu" je jeho naprostá neznalost české gramatiky a naprostá neznalost českého jazyka jeho ženy, navíc s naci minulostí..Nedivím se paní Klausové, že by neměla radost z němčiny"první dámy" na Hradě.A nezlobte se, argument,že se naučí česky při jejím věku neobstojí..A zásadním argumentem proti "knížepánu" je jeho podíl na současné vládě, která stojí na přeběhlících, je protilidová a arogantní. Neobstojí tak fakt, že "knížepán" nemá na současné situaci podíl, když hlasoval pro církevní restituce, zvyšování DPH a snižování valorizace důchodů. Je součástí této mašinérie, která nás,obyčejné,válcuje..A ještě krátce. "Knížepána" volí mladí  spíše z recese,mám to ověřeno. Jejich špatný odhad. A zklamal mne Babiš, kterému jsem věřil, stal se tím, jak "knížepána" podporuje, nevěrohodným.  Volím Zemana, budu pro něho přesvědčovat své okolí a ty, co volit nebyli..
0/0
20.1.2013 14:04
Foto

Vlkodlac

Podotek.
Aby mohl být Trautenberk  "...-švýdcarsko-český kříženec", musel by, hádám, mít mezi svými předky nějakého Čecha. Vzal si aspoň někdy někdo z jeho rozvětvené famílie za muže/ženu nějakého Čecha?Nojo, no. Dneska je "móda", že si národnost prý může každý zvolit podle toho, jak to cítí. Vlastně národ je asi něco jako fotbalový klub. 
0/0
20.1.2013 15:22