O podpisu kontraktu informují ruská média, finanční náležitosti podepsané smlouvy však nebyly zveřejněny.
Prezident ruské federace Vladislav Treťjak měl radost především z toho, že se obě strany dohodly na dlouhodobější spolupráci. „Jsme velmi potěšeni, že smlouva není pouze na rok, ale rovnou čtyřletá. Jedním z jejích hlavních aspektů je příprava na olympiádu v Soči,“ uvedl Treťjak.
Logo automobilky se od nadcházející sezony objeví na rukávech dresů ruských reprezentantů. S využitím finančních prostředků Treťjak počítá především pro mládežnický hokej. „Škoda je v Rusku i bývalém Sovětském svazu dobře známou značkou, má tady i svůj závod, takže může být považována za národní,“ prohlásil Petr Janeba, šéf společnosti Škoda Auto v Rusku. Škoda loni prodala v Rusku 33 tisíc aut.
Automobilka spolupracuje i s českým hokejovým svazem Automobilka patří mezi významné partnery i v českém sportu, v němž úzce spolupracuje s Českým svazem ledního hokeje. Navíc je hlavním sponzorem vrcholu hokejové sezony v podobě mistrovství světa.
Předseda ČSLH Tomáš Král věří, že automobilka zůstane dál věrná i českému hokeji.
„O té dohodě ještě nevím, předpokládám, že se jedná o marketingový tah a podporu rozvoje firmy mimo Českou republiku,“ řekl ČTK Král.
Dodal, že s ČSLH má Škoda stále platnou smlouvu a je zásadním partnerem. „Ta spolupráce funguje opravdu výborně,“ ocenil Král.