Když to praskne, zatloukat dál.
za tím zmizením Airbusu jsou Vesmírní lidé Ivo Bendy
Nejspíš únos letadla nařídil Aštar Šeron....
Ruku na srdce, všem nám je jasné, že letadlo havarovalo na tajném ostrově. Přeživší cestující momentálně "bojují" s obyvateli ostrova, kteří sem tam někoho unesou... Akorát bych čekal, že se to nejřív stane a pak teprve o tom vznikne seriál... takhle obráceně je to poměrně avantgardní přístup, ale proč ne....
http://www.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/04/plane.crash/index.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/04/plane.crash/index.html
které havarovalo ve stejnou dobu na stejném místě. Které letadlo to bylo? Na uvedeném odkazu na tuto otázku není odpověď. Není tam vlastně vůbec nic, jen to, že AF zatlouká, stejně jako Airbus.com.
vypadá ta palivová stopa. Má pravidelný sinusový tvar. Jako kdyby zdroj paliva rotoval při dopředném pohybu.
Silný proud při blesku dokáže naindukovat v blízkých souběžných vodičích napětí natolik silné, že ohrožuje jemné vstupní obvody síťových karet počítačů. Faraday nefaraday, účty po bouřkách za shořelou síťovou elektroniku, jakož i správci sítí a servismani tyto případy mohou dosvědčit, znají je z první ruky. Přesně takovou situaci tady máme. Pokud se blesk šířil podél draku letadla, tj. podél trupu a křídel, běžel souběžně s datovými i silovými obvody.
Tady máme cosi, co mohlo v jediném okamžiku zničit celé řízení letadla, tj. ovládání kormidel. Výškovky (samo o sobě smrtící), křidélek a směrovky. Dále, v těch mracích bylo mnohem víc energie, než kolik známe z našich končin. Připomeňme, že dosahovaly 35000-45000 stop výšky, několikanásobek výšky našich bouřek, což dává možnost zhruba odhadnout sílu, resp. množství energie, s nímž máme co do činění.
Ne dosti na tom. Ve stejném okamžiku, ze stejného důvodu mohlo vypadnout regulační elektronika všech tří generátorů elektrického proudu.
V jediném okamžiku tedy vznikl vrak, neřiditelný, bez proudu, nikdo neví, co dělaly motory. Neví se ani, zda nevybuchla některá z nádrží v křídle, ale, pozorovaný (bílý) šestivteřinového záblesku, který se pohyboval dolů, nemá vlastně jiné vysvětlení, než hořící masívně unikající palivo.
Šest vteřin může být dost dlouhá doba k úniku paliva z vybuchlé nádrže, ale i k odříznutí křídla plameny. Nelze také vyloučit výpadek motoru na straně vybuchlé nádrže. Asymetrie odporu křídel či tahu motorů, byť jen krátkodobá, by kalvárii mrtvého stroje dovršila. Roztočil se kolem svislé osy, vznikla plochá vývrtka. To je extrémně nebezpečný režim letu, z něhož za výše zmíněných okolností nebylo návratu.
Účinek zásahu tropickým bleskem na rychlosti letadla není závislý. Je irelevantní, zda letadlo v tropickém kumulonimbu letělo 850 kilometrů za hodinu nebo 950. Zde shodou okolností platí věta zde notoricky známého přispěvatele, že \"tam neměli co dělat\"
. Zde čirou náhodou platí věta zde notoricky známého přispěvatele kocoura, že \"tam neměli co dělat\".
Nyní víme, že interní datová síť A330 není spolehlivě odolná proti zásahu tropickým bleskem. Vyžaduje překonstruování. Doporučení výrobce je pouhý preventivní písek do očí, tím spíše, že pořád nebyly vyloveny černé skříňky, a zbaběle se pokouší svést vinu za katastrofu na její oběti. Letadlo mělo o těch mracích přesně vědět předem, mělo letět nad nimi nebo je obletět.
nebo setřelení. Neměli kluci z US dole nějakou loď?
To je nesmysl to takhle jistě tvrdit, když se celkem nic neví. Jinak v oblasti snad operují lodě Ruska a Venezuely, které tam zůstaly po nedávném cvičení.
je mi lito lidi tech lidi, museli si zazit koncentrovany peklo... R.I.P.
aerodynamické síly překonají soudržnost trupu. Takové přetížení mohlo vzniknout kombinací nevhodné rychlosti a mimořádně silných turbulencí.
vylucuje vybuch. Palivo letadla s plnymi nadrzemi neshori ve vzduchu po vybuchu beze zbytku. To je hloupoucka novinarska dedukce.
Navíc jeden pilot viděl v noci na oceánu oranžové body (možná plameny) a druhý zase záblesk ve vzduchu. Bych si tím že nic nebouchlo a nic nehořelo nebyl vůbec tak jistý.