Začalo to billboardem na polské pivo 'Studený Lech'. Jeho umístění vedle místa, kde je pohřben nedávno tragicky zesnulý polský prezident Lech Kaczynský, vyvolalo pobouření. A to i přesto, že výrobce piva zahájil reklamní kampaň na 'studeného Lecha' více než rok před prezidentovou smrtí.
Kvůli ostrým reakcím se výrobce piva rozhodl reklamu stáhnout. Nyní se na stejném místě u hradu Wawel objevil billboard nový. A Poláci opět nevěřícně kroutí hlavou. Reklamu na sportovní nápoj provází slogan 'Ožij a vyhrávej!'.
Pokud v případě 'studeného Lecha' lidé připustili možnost, že se jednalo o nepříjemnou souhru náhod, umístění nové reklamy berou jako jasnou provokaci.
Podle serveru Fakt.pl v Polsku billboard vyvolal ještě větší spor než ten minulý.
Psali jsme: |
Tragická nehoda u západoruského Smolensku šokovala 10. dubna celý svět. Při pádu vládního letounu zahynulo kromě Lecha Kaczynského a jeho ženy 94 lidí včetně mnoha politických a armádních představitelů.