I kdyby pilot viděl na 500 m, tak má na manévr možná 6 sekund. Za tak krátkou dobu s Airbusem nepohnete. Možná se prostě jenom minuli s dronem.
a navíc bych ještě navrhoval nosit v letadle protiflakové vesty,komplet kyslíkovou aparaturu s neoprenem a padák.
který musí mít za každou cenu srdcervoucí titulek.
model postavit, naučit se lítat, něco tomu obětovat a tak měl i zodpovědnost a většinou i rozum. Dnes všechno lze koupit, ty koptéry lítají prakticky samy a tak s tím děcka blbnou dávají na to fotáky a točí kde co. A odnesou to modeláři a koptéristi na úrovni. Škoda. Už teď jsou modeláři šikanováni u modelů nad 20 kilo. I když to lze možná i pochopit. S dnešní volně dostupnou technikou GPS atd. lze postavit lehce i celkem nebezpečnej aparát. Ale na třetí straně už před léty si nějaký Angličan postavil v garáži střelu s plochou dráhou letu. Takže, kdo chce problém udělá. Jsem zvědav jak se to vyvine. Za bolševika musela být každá modelářská vysílačka evidovaná. Dneska lze poskládat cokoliv, naprogramovat tomu cestu a poslat to kamkoliv. :::)))) Viz třeba rozvoz balíčků koptérkama.
Mno... pozastavil bych se nad tim cemu se tady rika "dron"... pokud nebyl na radaru, tezko se jednalo o neco vetsiho nez Qadrokoptéra... Její náraz do letícího letadla by byl vzhledem k váze naprosto zanedbatelný. Jistý problém by to mohl být při nasátí do motoru, ale jistě nic co by mohlo ohrozit cestující.
Ostatně, dost pochybuji že se tomu pilot "vyhýbal"...
Létat s nimi bude asi velký problém. Je to vůbec nějkak propojeno s řízením letového provozu civilní dopravy ?