Letadlo prevazelo rodinne prislusniky zidovskeho bohace a potratare Irving-a ''Bud'' Feldkamp-a III.
Irving je majitelem 17 potratarskych klinik v Kalifornii, ktere pravadeji vice potratu nez kterykoliv potratarsky business ve statu California. Zabijet nenarozene deti je vynosny byznes. Na zaklade tohoto vynosneho obchodu si zidovsky netvor mohl poridit soukrome letadlo, ktere vezlo jeho rodinu na dovolenou. Na klinikach tohoto zidovskeho satanisty byli zabity desetitisice nenarozenych deti.
Letadlo se zritilo na katolicky hrbitov, blizko mista, kde stoji Pamatnik detem, ktere prisli o zivot pri potratu. Zriceni letadla je tajemstvim. Pilotoval je zkuseny byvaly vojensky pilot. Svedci uvedli, ze letadlo se najedno z niceho nic zacalo ritit k zemi.
Ze by preci jenom existovala vyssi spravedlnost?
Zdroj - rense.com? Tak to se můžeme spolehnout, že všechno bylo přesně tak, jak je tam napsáno. Snad s bezvýznamnou výjimkou míst, časů a zůčastněných osob
to určitě nebylo, to ví každý začátečník v letové dynamice. Letadlo může letět dobře i s dvojnásobkem pasažérů. Daleko víc ho ovlivňuje plnost nádrží. Za války se tuším do Me Goliash nacpalo 330 vojáků a udělalo na mnoho let rekord...
Uz bylo na hrbitove vyprosteno 2x tolik mrtvych nez bylo pasazeru. Nasla se i cerna skrinka, ale pak se ukazalo, ze obsahovala jen jakysi popel.
KAZDY DEN CO JSOU VE VLADA
Tak nevím, ale děti jsou lehčí než dospělí, takže těch 6 dětí dá tak 3 dospělé. Navíc se musí počítat se zavazadly a palivem. To přetížení nemohlo být o tolik. A byly by problémy se startem. Při přistání je letadlo lehčí o palivo (podle délky trasy se to může měnit). Takže spíše hledají, jak jednoduše označit pilota jako viníka, že to dovolil. Asi jako zajímá policii, jestli v nějakém autě nebyl řidič pod vlivem alkoholu.
Ano, máte pravdu. Na jedno sedadlo se vejdou někdy i 3 děti.
Není nad odborníky.
Šmarja vždyť je to jak v tom vtipu, jak spadne letadlo na hřbitov a záchranáři už vytáhli 3000 mrtvých, ale práce ještě pokračují.
Pokud by byla příčinou pádu letedla skutečně námraza na křídlech, pak kromě váhy má nezanedbatelný vliv zhoršení aerodynamiky obtékání křdla. Laminární proudění se mění na turbulentní a vztlak dramaticky klesá. A letí-li přitom přistávající letoun jen mírně nad pádovou rychlostí........... Proti námraze ovšem existují různá opatření, která zřejmě pilot nevyužil.
Vím ale o celém případu "šrapnel" a tak se mohu pouze dohadovat.
P.S. - Jsem zvědavý, dozvím-li se vůbec někdy závěr vyšetřovací komise, proč havarovali nedávno Turci u nizozemského Schipholu.