Sobota 27. dubna 2024, svátek má Jaroslav
130 let

Lidovky.cz

Tesco spustí v létě věrnostní program

Česko

POTRAVINÁŘSTVÍ

PRAHA Obchodní řetězec Tesco zřejmě již letos v létě zahájí v Česku zkušební provoz svých věrnostních karet Clubcard. Tesco věrnostní program Clubcard provozuje v několika zemích, od loňského roku systém funguje také na Slovensku, kde už je používá zhruba 750 000 zákazníků. Zákazníci za své nákupy v prodejnách Tesco sbírají body, které se jim zapisují na účet klubové karty. Například na Slovensku lidé dostanou jeden bod za každé utracené euro. Získané body pak mohou vyměnit za slevové poukázky či jiné výhody. Tesco má na oplátku přehled například o tom, jaké výrobky zákazník nejčastěji nakupuje či jak reaguje na cenové nabídky, a může tomu přizpůsobit svoji obchodní strategii.

„Zaregistrovaní zákazníci dostanou čtvrtletně poštou slevové kupony na produkty, a navíc ještě peněžní poukázky odpovídající výši jejich nákupů,“ podotkla mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová. Tesco hodlá věrnostní program na tuzemském trhu zahájit v době, kdy Češi kvůli hospodářské krizi přestávají být loajálními zákazníky a častěji než dříve střídají obchody, aby nakoupili za nejvýhodnější ceny. Věrnostní programy pravidelně nabízejí například hypermarkety Globus, Interspar či supermarkety Billa.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!