Na billboardech bude tvář prezidentské kandidátky Roithové, i když do sněmovních voleb nebude kandidovat. Podle Bělobrádka tím strana chce ukázat, že má kontinuitu a navazuje na své úspěšné zástupce.
ČTĚTE TAKÉ: |
Na billboardy dají lidovci podle svého místopředsedy přes dva miliony korun, zaměřit se ale chtějí i na jiné formy oslovení voličů. "Nechystáme velké mítinky," řekl Jurečka. Kandidáti a podporovatelé strany budou lidem brzy ráno po cestě do práce nabízet koblihy nebo produkty regionálních výrobců. Podle Bělobrádka bude strana aktivní také na internetu a sociálních sítích.
Lídry kandidátek chce strana představit příští týden, kolem poloviny září pak zveřejní volební program. Kandidátní listiny chtějí sice lidovci otevřít i nezávislým osobnostem a lidem z jiných stran, nepočítají ale s tím, že by za ně kandidovali známí sportovci či umělci. Za úspěch by lidovci, kteří v minulých sněmovních volbách neuspěli, považovali překonání pětiprocentní hranice potřebné pro návrat do Sněmovny.