PRAHA Vodafone a jeho dosavadní agentura DDB se rozhodly ukončit k 31. březnu svou dvouletou spolupráci. Viceprezidentka pro značku a komunikaci Vodafonu Monika Hovorková to zdůvodnila tím, že Vodafone cítí potřebu oživit svou komunikaci. Aktuální komunikační kampaň Vodafonu, která odstartuje v březnu, připravuje agentura Y&R Czech republic, která zvítězila ve výběrovém řízení, vypsaném pouze na tuto kampaň. Výběrové řízení na hlavní kreativní agenturu, která by v dlouhodobém horizontu zaujala místo DDB, Vodafone v tuto chvíli neplánuje. „V nadcházejících kampaních plánujeme využívat naše stávající komunikační agentury, případně budeme vypisovat ad hoc výběrová řízení,“ říká Monika Hovorková. V historii Vodafonu to není poprvé, kdy vzájemná spolupráce s reklamní agenturou končí z vůle obou stran. Začátkem roku 2008 se s ním rozešla agentura Mark/BBDO, která nepřijala nabídku zúčastnit se jeho dalšího výběrového řízení.
Vodafone se rozešel s další agenturou
ZADAVATEL
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...