Yahoo včera uvedlo, že spustí změnu tento týden. Spojení mezi stránkami obou internetových center si každý uživatel aktivuje sám. Osobní charakteristiky uživatele z Facebooku pak budou přístupné i přes Yahoo, včetně titulní stránky a e-mailu. Další nástroje poskytnou lidem možnost dát přátelům z Facebooku vědět, co dělají.
Yahoo má sice celosvětově internetovou populaci o téměř 600 milionech lidí, během posledních let se ale uživatelé na jeho stránkách zdržují kratší dobu. Jedním z důvodů je, že lidé čím dál více navštěvují sociální sítě. Yahoo proto počítá s tím, že více uživatelů zůstane na jeho stránkách, když při tom budou moci monitorovat, co se děje na Facebooku. Udržet lidi na svých stránkách déle pro ně znamená i větší sledovanost reklamy, nárůst jejího prodeje i tržeb za ni.
Napojení na Facebook je jen prvním krokem Yahoo ve snaze vytvořit na svých stránkách sociální centrum. Během léta chce napojit osobní kontakty ze vzkazů na Twitteru a do konce roku spustí internetové hry, které vytváří společnost Zynga.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Morava