Návštěvníci se podívají do nitra školy a na vlastní oči uvidí, jak se "dělá umění". Každý padesátý návštěvník dostane designový dárek, který zhotovili studenti speciálně pro tuto akci. Prezentace budoucích umělců začíná 26. ledna a potrvá do 2. února.
Jaké zadání studenti dostali?Ateliér designu výrobků III řízený duem Michal Froněk a Jan Němeček vedl své studenty k realizaci netypických sáněk. Studenti z Ateliéru K.O.V pracovali na tématu " KLENOTNICE " ze dřeva a " KLENOT " z libovolného materiálu. Členové Architektura I dostali za úkol obměnit čtyři "bolavé" místa Prahy. Filmaři z Ateliéru filmové a televizní grafiky se budou prezentovat filmem podporujícím Amnesty International. Studenti z ateliéru Liběny Rochové – design oděvu a obuvi měli za úkol postavit kolekci, která odráží jejich fiktivní značku. Prezentace nese název "Moje značka". Ateliér Grafický design a nová média pod vedením Petra Babáka a Štěpána Malovce se během zimního semestru mimo jiné zabýval myšlenkou "Web je mrtev", kterou zmínil popstar Prince v interview pro časopis Wired. |