Na jedné z fotografií se například dívka vystavuje na pohovce s velkými slunečními brýlemi. Na sobě má jen kalhotky a krátký uvázaný puntíkovaný svršek.
Fotografie v propagačním katalogu rázem vyvolaly vlnu zděšení, negativně se k nim vyjádřila řada módních komentátorů. Například Marilisa Racco zhodnotila kolekci pro NY Daily News takto:
"Tyto obrázky nejsou roztomilé. Je to naprosto nevhodné, aby čtyřletou dívku s natupírovanými vlasy ukazovali jako by to byla Brigitte Bardot ve filmu A bůh stvořil ženu. Je nevhodné sexualizovat děti," míní módní komentátorka.
Další modely z kolekce si můžete prohlédnout na stránkách módního blogu Fasionista.
Autorka kolekce Sophie Morinová ale svou práci brání, a to jak prádlo pro dívky od 4 do 14 let, tak i kolekci určenou pro slečny od 14 do 20 let. V rozhovoru pro Metro Wolrd News uvedla:
MWN Není kolekce už za hranicí?
Jours aprés Lunes vycházel z myšlenky, že mezi nepohodlným spodním prádlem a jeho super sexy protipólem neexistuje pro děti žádná další alternativa. Jsem v oboru 15 let a vše, co jsem
chtěla udělat, bylo nabídnout dívkám ve věku od 14 do 20 let jemné a pohodlné prádlo, odpovídající jejich věku, ovšem ne vulgární.
MWN A co třeba vaše bikiny?
Trojúhelníčkové jsou v kolekci jen dvoje – nejmladší dívky je mohou nosit jako plavky nebo jako druh opory. Žádné skutečné podprsenky
ale v katalogu nejsou.
MWN Luxusní prádélko ale k dětem příliš nepasuje, ne?
Ráda bych zdůraznila, že toto spodní prádlo nemá nic společného se sexem. K jeho výrobě jen byly použity stejné materiály, jako používají módní návrháři luxusního prádla.
MWN Pročpak fotky budí emoce?
Všechny snímky zobrazují děti hrající své hry, jak jsme to kdysi dělávali my všichni. Normálně děti nenosí vysoké podpatky, lak na nehty či
rtěnku. Fotky jsou přehnané jako celý jejich svět.
Anketa
Přijde vám vhodné propagovat dětské spodní prádlo způsobem, jakým učinila značka Jours aprés Lunes?