Cardin to řekl listu The Wall Street Journal a dodal, že chce zůstat kreativním ředitelem své značky.
Bankéři pracující v sektoru luxusu odhadují podle listu hodnotu Cardinovy značky a jeho podnikání na zhruba 200 milionů eur (4,8 miliardy Kč), je to však jen velmi hrubý odhad. Cardin listu řekl, že nemá představu, kolik jeho podnikání vynáší na tržbách, protože ty jsou roztříštěny ve velkém počtu licenčních smluv. Právě tato roztříštěnost může podle kritiků za oslabení jeho značky v posledních desetiletích.
"Chci to nyní prodat," řekl Cardin. "Vím, že tady už za pár let nebudu, ale podnikání musí pokračovat". Dodal, že se setkal již s jedním anglickým investorem a investory z Ameriky a Číny.
Móda Pierra Cardina byla v 60. letech avantgardní a charakteristická kosmickými inspiracemi, geometrickými tvary a minimalismem, od konce 80. let už však módní kritiky příliš neoslovuje. Podniky, jimž propůjčil svou značku, dnes vyrábějí škálu asi tisícovky výrobků od kravat po minerální vodu, přes produkty restaurantů Maxim's, jejichž je majitelem.