Krátké video si uživatelé internetu pustili už více než 113milionkrát. Seznam deseti nejpopulárnějších videí zveřejnil YouTube v úterý, do top ten se dostala mimo jiné americká reklama na pivo Budweiser či záznamy z talentových soutěží.
Hned za „pavoučím hororem“ skončila co do počtu diváků reklamní kampaň firmy Nike, která před mistrovstvím světa ve fotbale angažovala nejslavnější hráče světa do klipu, v němž na sebe amatérští hráči berou podobu velkých hvězd. Na třetí místo se díky 94 milionům zhlédnutí zařadilo video filmařky Tatiy Pilievové - ta s kamerou sledovala dvacet lidí, kteří měli políbit člověka, s nímž se nikdy předtím neviděli.
Velmi oblíbený byl i záznam prvního vystoupení jedné z účastnic italské verze talentové soutěže Hlas, kde porotce vyvedl z míry suverénní výkon řádové sestry zpívající hit od Alicie Keys. Téměř 60milionkrát si pak lidé přehráli video, na němž blogger podrobuje testu telefon iPhone 6 a zjišťuje, jestli se přístroj při tlaku ohýbá.
YouTube je platformou americké internetové společnosti Google pro sdílení videonahrávek na internetu.