Škoda dosáhne nejméně nejméně 176 milionů korun. Policii pomohly fotografie od člověka, který si most před zřícením vyfotil. Obvinění budou stíháni na svobodě.
Příčinou neštěstí byla porucha statického zabezpečení mostu, který se 8.srpna zřítil do kolejiště. Následně do něj narazil mezinárodní rychlík. Odpovědní inženýři podle policie věděli o poruše statiky mostu a neučinili dostatečná bezpečnostní opatření, která mohla zabránit zřícení mostu do kolejiště. Policie zjistila, že statika mostu byla porušená již dva dny před neštěstím. Obvinění pracovníci o poruše věděli, ale nezjednali dostatečnou nápravu a nezabezpečili stavbu.
Obvinění muži jsou vedoucí pracovníci firmy Bögl & Krýsl. Česko-německou společnost Bögl & Krýsl si jako subdodavatele najala společnost ODS - Dopravní stavby Ostrava. Ta vyhrála výběrové řízení na zakázku v hodnotě přesahující 26 milionů, které vyhlásil majitel mostu Moravskoslezský kraj.
Příčinou neštěstí byla porucha statického zabezpečení mostu, který se 8.srpna zřítil do kolejiště. Následně do něj narazil mezinárodní rychlík. Odpovědní inženýři podle policie věděli o poruše statiky mostu a neučinili dostatečná bezpečnostní opatření, která mohla zabránit zřícení mostu do kolejiště. Policie zjistila, že statika mostu byla porušená již dva dny před neštěstím. Obvinění pracovníci o poruše věděli, ale nezjednali dostatečnou nápravu a nezabezpečili stavbu.
Obvinění muži jsou vedoucí pracovníci firmy Bögl & Krýsl. Česko-německou společnost Bögl & Krýsl si jako subdodavatele najala společnost ODS - Dopravní stavby Ostrava. Ta vyhrála výběrové řízení na zakázku v hodnotě přesahující 26 milionů, které vyhlásil majitel mostu Moravskoslezský kraj.