Agentura Reuters přinesla informaci, že společnost zvažuje rozdělení na několik částí a podle nejmenovaných zdrojů manažeři usilují o sloučení s dalším skomírajícím internetovým serverem, firmou Yahoo! Díky spojení by měl vzniknout portál, ve kterém se skloubí silné stránky obou firem – od Yahoo! zprávy ze světa financí, sportu nebo e-mailovou schránku a od AOL novinky ze zábavního průmyslu. Díky tomu by mohl atraktivnější server přitáhnout více uživatelů a tím pádem by měl i větší příjmy z reklamy. Oficiálně prý AOL firmu Yahoo! zatím ještě nekontaktovala, i když o možném sloučení se mluví již déle.
Někteří experti ale namítají, že problémy obou společností mají stejný původ – existence větších konkurentů, jako je Google. Těžiště internetu se přesouvá směrem k sociálním sítím.
Tu se sice AOL posledních několik let snažila vytvořit, projekt Bebo byl však propadák a firma ho s obrovskou ztrátou letos prodala. Nyní se snaží přeorientovat na internetovou reklamu, ani zde však neslaví úspěch.
Hlavní zdroj financí je pro AOL stále poskytování telefonického připojení na internet, i v tomto odvětví ale ztrácí zákazníky s každým dalším měsícem.