alespoň jsem ten motor, jako bývalý majitel kývačky z r. 1957 jednoznačně identifikoval. Zřejmě se jedná o indickou licenci, Jawa neexistuje už roky.
ne ta klasika z vrchní prchni, mohli bychom to měnit za ty nana. fakt je, že a) v indii je byrokracie b) aut málo c) prachů hodně. Dost indů se vrací z emirátů, kuvajtu, ománu a ksa, maj prachy ale - no cars on the sale. jednou ročně si lze v termínu, kdy to je ohlášeno vystát frontu na zaplacení auta v bank of india- sorry předplacení, a zatím volný nana (bral bych pro kluka) nejsou. však to známe.
Přijeďte, Renaulte, do ČR s autem za 40 tisíc a lidé vám ruky utrhnou. Rázem jich prodáte 10 milionů.
no se mnou na shit od Renaultu nepočítejte, takže jen 9999999 :-) to co se uvažuje pro Indii se u nás prodávat nedá, takže zklidněte hormon.