5. června 2011 7:00 Lidovky.cz > Byznys > Auto

Internetovým autem roku je Ford C-MAX

Ford C-Max | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Ford C-Max | foto: ve spolupráci s Autoweb.cz

PRAHA Anketa Internetové auto roku 2011 již zná své vítěze i poražené. Od 1. března až do 31. května mohli čeští uživatelé hlasovat pro aktuální modely automobilů, rozdělené do šesti netradičních kategorií. Celkovým vítězem se stal Ford C-MAX s 9784 hlasy. Tento vůz zároveň zvítězil v kategorii Auta pro rodinu.

Zástupci výrobců automobilů si převzali ceny za vítězství v jednotlivých kategoriích na ceremoniálu v golfovém resortu Sand Martin’ s Holes v Mladé Boleslavi. Cenu pro celkového vítěze ankety Internetové auto roku 2011 převzal pan Ota Sedláček, marketingový ředitel Ford Motor Company, s.r.o. z rukou pana Ondřeje Vícha, internet manažera společnosti Direct pojišťovna – hlavního partnera ankety.

ČTĚTE O NEJLEPŠÍM AUTĚ PODLE ŽEN

"Velmi nás potěšilo celkové vítezství v prvním ročníku ankety Internetové auto roku 2011, které získal Ford C-MAX v silné konkurenci dalších automobilek," řekl Ota Sedláček z Fordu. "Nesmím však také pominout ani první místo v kategorii Auto pro rodinu. Ford C-MAX spolu s novým Fordem Focus přinášejí řadu nových technologii a zároveň představuji nejširší produktovou nabídku v nižší střední třidě.

Toto vítězství tak potvrzuje naši filozofii nabídnout zákazníkovi takové auto, které skutečně potřebuje, a já bych chtěl ještě jednou podekovat všem účastníkům ankety, kteří hlasovali pro Ford C-MAX," dodal.

Speciální kategorií byla Auta pro ženy. Její pořadí vzešlo z celkového počtu hlasů udělených ženami. Ukázalo se, že ženy upřednostňují robustní, všestranná vozidla, když svými hlasy vynesly do čela kategorie Volkswagen Touareg.

Nominované vozy si mezi sebou rozdělily celkem 140 320 hlasů od 28 064 hlasujících. "Zájem české veřejnosti o Internetové auto roku 2011 nás mile překvapil,” přiznává Jiří Červenka, ředitel divize Auto v online vydavatelství Limemedia, a.s., které je vyhlašovatelem ankety.

"Výsledky jednotlivých kategorií přesvědčivě vyvracejí některé oblíbené mýty, například že Češi posuzují automobily výhradně podle ceny nebo že ženy dávají přednost nejmenším vozům. Internetové auto roku 2011 tak můžeme chápat i jako cenný zdroj informací o preferencích čtenářů našich titulů autoweb.cz, autotube.cz nebo iMOTOR."

Lidovky.cz

KRUTÁ REALITA: První měsíce po porodu byly peklo
KRUTÁ REALITA: První měsíce po porodu byly peklo

Měli jste možnost si přečíst o mém porodu a o pobytu v porodnici na šestinedělí. Nyní bych chtěla rozvést poslední a nejtěžší část mého příběhu. První půlrok mého mateřství.