"rebranding" je bez problémů, pokud je firma dobře usazená na trhu. Což Jančurova dopravní firma je. Výrazná žlutá barva k tomu velkou měrou přispěla.
Nejezdily autobusy Student Agency už takhle v polovině 90. let a ne až od r. 2004? Jestli měly žlutou barvu si už nevzpomínám, ale jednoznačně výdělečnou trať Brno-Praha už tehdy Jančura monopolně urval bývalým ČSAD.
To se to jezdilo cik-cak jenom po dálnici a machrovalo, že bez dotací.
Pane Dvořáku, proč píšete, že "urval?" To je tvrdý byznys, nic víc. Navíc, zkratka ČSAD znamená následující: "Čekej, Snad Autobus Dojede." Potvrzeno mnohaletou, pravidelnou zkušeností. U Jančury se mi to nestává.
... zajímavý titulek, neb autor zřejmě rozdíl mezi "skončí" a "přejmenuje" tak nějak bohorovně ignoruje, být to obráceně asi by to dávalo větší smysl ... přejmenuje a proto skončí? :)
Počmárané mohou být jakkoliv, sedět se v nich při průměrném vzrůstu moc dobře nedá. Ohnutá záda a nenatáhnutelné nohy.
Jde však především o to, že na drahách a silnicích provětral státní monopoly ČD a ČSAD tak, že cesta konečně připomíná kulturní cestování za rozumnou cenu.
Třeba jejich název pak bude čten i v jejich vlastních reklamních spotech správně. "Regiodžet" už je poměrně zaběhlý, zatímco "Student agency" místo správného "Stjůdejt ejdžncy" mi trhalo uši.
Pamatuji si tehdy skromného sympatického kluka, který v pořadu NATOČ TO! předával své zájezdy jako odměnu... kde jsou ty časy...
To jako je teď Jančura nesympatický geront, jenom proto, že má fungující komerční firmu, kterou na rozdíl o mnoha privatizátorských exsoudruhů, vydupal naprosto ze země?