Celkový odbyt BMW Group, včetně značek Mini a Rolls-Royce, se v dubnu zvýšil o 8,4 procenta na 175.972 vozů. Prodej značky BMW od ledna do dubna vzrostl o 5,5 procenta na nové maximum přes 600 000 aut. Celá skupina prodala více než 702.000 aut, o 8,2 procenta více než před rokem.
O BMW byl v lednu menší zájem než o Audi a Mercedes |
Odbyt vozů BMW a Mini zaznamenal v Evropě nárůst o 8,7 procenta a v Severní Americe o 9,6 procenta. V Číně, kde celkový prodej aut v dubnu meziročně klesl o 0,5 procenta, se odbyt vozů BMW zvýšil o 0,6 procenta.
BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na této pozici vystřídala svého domácího konkurenta Mercedes-Benz, kterého pak v roce 2011 předstihla i značka Audi z koncernu Volkswagen. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o první místo na trhu připravit.