vyřazení z provozu všech os. automobilů starších 15ti let. S přiměřenou podporou z veřejných zdrojů na koupi nového vozu by toto řešení bylo ekonomicky i ekologicky výhodné pro celou společnost.
Z interních zdrojů získaných od významného dovozce automobilů se máme připravit na masivní slevy aut v příštím roce, tedy doporučuji s koupí vyčkat, pád cen trhu nových vozů znatelně ovlivní ceny také ojetin a bude tedy z čeho a hlavně za dobré peníze, vybírat !!!
Nie všetky automobilky budú musieť zatvárať. Väčšina nemeckých automobiliek, hlavne tie luxusné, dosahujú rekordné predaje. Problémy budú mať najmä francúzske značky v závodoch vo Francúzsku. Dôvodov je hneď niekoľko:
- totálna absencia trhu práce, ako to pred pár rokmi Nemecko urobilo svojou reformou Harzt IV.
- s tým súvisiaca veľmi veľká sila odborov
- existencia eura - Francúzi nestíhajú nemeckému tempu produktivity práce; keby mali vlastný frank, ten by to riešil automaticky postupnou devalváciou; euro však nič také neumožňuje
- šikanovanie majiteľov veľkých áut a SUVečiek vo Francúzsku. Či už vo forme daní, ale aj všeobecného nastavenia verejnej mienky, ekologických hnutí atď. Výsledok? Francúzi vyrábajú hlavne malé autá, kde je zisk oveľa menší ako na väčších autách a SUV.
ty salónní intelektuály, kteří hlásali, jak bychom se měli oprostit od "bezbřehého konzumu." Úspěšn+ě likvidují evropskou ekonomiku a svádějí to na zlé kapitalisty!
a to dnes BARROSO - blekotal- o oživení a pracovních místech v EU!
Už tu dlouho nebylo šrotovné. Natiskne pár miliard euro a je po starostech.
Dnešní auta (ta lepší) jsou velmi spolehlivá a při dostatečné každoroční kontrole a údržbě vydrží klidně 5, někdy i 10 let.
silnicích je vyšší, než 10 let. Už to začínalo klesat, ale teď se objevuje opět nárůst.
Nestalo by tedy za pokus obnovit vyrobu trabantu prodavanych za 50.000 korun? Nemusi mit preci spoustu modernich a nepotrebnych nesmyslu, kvuli kterym jsou ta auta dnes tak draha, a za pakatel ve vysi 50.000 korun bych si osobne koupil hned dva...
Protože KDYBY TO JEDEN LIDSKÝ ŽIVOT ZACHRÁNIT MĚLO!
Dle svatého nařízení EU a její vrchnosti.
:-(