Protože lidé v nich nepracují jako Tým! Jak dosáhnem správného týmu? Díky
pořádáním týmových akcí, stmelování kolektivu, zažíváním společných fun
events, posilováním team spirit. Když je třeba tak se udělá team
assessment či školení v oblasti leadership! Nevíte jak na to? Givent
poradí! givent.cz
Naprosty souhlas s tim, ze se jedna pouze o odsouvani problemu na pozdeji - nicmene mi to, bohuzel, plne koresponduje s dosavadni financni politikou CSSD (nebo minimalne páně Paroubka - viz. jeho slova "Statni dluh neni dluh").
Za chvili budeme mit srotovne na mobily, PC, lednice celou tu saradu bude resit bud navyseni DPH a nebo rovnou zavedeme "Dan z hlavy".
Reálný kapitalismus systémově vytváří nezaměstnané, chudé, prostitutky a bezdomovce. Lidé ohrožení chudobou : ČR 6%, Německo 11%, USA 18%.
Neviditelná ruka trhu (spekulativní kapitál) často devastuje mezilidské vztahy. Zvyšuje se potřeba policistů, soudců a nových věznic.
Konec světového liberálního kapitalismu v březnu 2008 - dvě velké, zahraniční, krachující banky byly zachráněny znárodněním.
EU usiluje o solidární společnost (viz Evropská sociální charta) a vychází z reálné ekonomické situace. Bohatší jsou přesto mnohdy zvýhodňováni.
Urban, Urban - není to ten odborník co na dotaz komentatora "Zda není nebezpečné aby ČR byla závislá pouze na jednom výrobním odvětví (v tomto případě automobilový průmysl)" prohlásil, že krize se tohoto odvětví netýkají opravdový odborník doufám, že ČSSD má více takových moudrých hlav.
Tady to je v plné kráse : http://archivweb.cssd.cz/dokumenty/archiv/archiv-2006/aktuality-clanky-rozhovory-2006/a2099.html" target="_blank" rel="nofollow">http://archivweb.cssd.cz/dokumenty/archiv/archiv-2006/aktuality-clanky-rozhovory-2006/a2099.html
Občan uvažuje o koupi auta, trvá mu to několik měsíců až let než se rozhoupá a sežene peníze. Pak jde a auto koupí. Poptávka je rovnoněrně rozložená, v krizi logicky nižší. Šrotovné drasticky urychlí jednání těchto lidí, tj. poptávka z několika let se zhustí do několika týdnů až měsíců. Automobilky chrochtají blahem, ale ten náraz bude o to tvrdší ...
Šrotovné žádný problém neřeší. Ten stávající problém, tj. přesycení trhu automobily, se jen na chvilku odstrčí. Co budou dělat automobilky, až příští rok spadne odbyt na 40% letošního? A že to může být i na míň než 40% se dá předpokládat. Stát si na šrotovné půjčí, občanů se neptá. Kdo vlastně to šrotovné i s nemalými úroky zaplatí? Učitelé a další státní zaměstnanci; malé obce bez vlastního příjmu. Občané, kteří si nemohou nebo nechtějí koupit nové auto. Šrotovné je zběsilý nápad z řetězu urvaných politických šarlatánů. Za chvíli bude ČR jen na úrocích z úvěrů splácet 100 mld. Kč ročně. Je to málo nebo hodně? Je každý občan ochoten zaplatit na úroky státních dluhů 10 tisíc korun ročně? Bude mít čtyřčlenná rodina dalších 40 tis. Kč ročně na splácení státního dluhu? Kde by ty peníze vzala? Z podpory v nezaměstnanosti a ze sociálních dávek? Ale i na ty si stát půjčuje. Nesplatí-li letos každá rodina státní dluh i s úroky, bude příští rok platit vyšší úroky ze zbytku dluhu a úroky z nových dluhů, jež stát udělá na splacení stávajících dluhů. Kolik času nám zbývá do úplného krachu ekonomiky? Státní krach pro Česko, zdá se, už není v řádech let, ale v řádech měsíců.
Vzdají se politici svých příjmů, až nebudou peníze pro učitele? Těžko. Stát odloží jejich výplaty, politici a jejich strany zkrátka nepřijdou. Budeme zavírat školy a nemocnice, abychom udrželi v chodu automobilky? Budeme ještě mít nějaké silnice nebo jen jednu velkou díru, které se už nedokáže nikdo vyhnout? Ptám se ne politiků, ale ostatních občanů: opravdu se chcete dívat na to, jak se v Česku inflace šplhá po desítkách procent denně? Já tedy ne!
Nebudu volit ani jednu z poltických stran, ani jednoho současného politika, nezúčastním se volební frašky! Vyzývám všechny ostatní spoluobčany, aby společně se mnou nevolili v předčasných volbách. Vhozením jakéhokoli volebního lístku si pod sebou řežete větev - víte to? miroslav.vojta@volny.cz
Článek dlouhý, pravdy málo. 1) Šrotovné nemá na státní pokladnu , když né mírně kladný tak v žádném případě záporný dopad. Je to zhruba šulnul. 2) Vyčerpání efektu šrotovného téměř nehrozí. Využijí ho v drtivé většině ti, co si nové auto za normálních okolností nekupují. Skupina, co má na nové auto bez dotace bude nakupovat stále stejně. Kdo na šrotovném prodělá jsou autobazary. Nikdo jiný.
Hlavně, že ve Škodě už neví, kam dřív skočit. Hyundai i Toyota jedou na maximum. Jak by tedy proboha šrotovné pomohlo ekonomice? Nijak. Pomohlo by jen těm lidem, kteří se chtějí zbavit favouše a koupit si novou fabii za 150 000 místo 200 000. Jděte se s tím vycpat.
Nebuďte takový nelida. Až na vyjímky ( lidé bez práce vlastní i nevlastní vinou), stát výrazně podporuje hlavně bohaté a to na každém kroku. A vy závidíte fabii za 150tis. Jděte se s tím vycpat.
Kolik aut trh potřebuje? Jen v našem regionu rostou automobilky jak houby po dešti. Kolín, Trnava, Nošovice ... Kdo by tolik aut kupoval, i kdyby žádná krize nebyla? To nevíte, že i před krizí měly západoevropské automobilky problémy s odbytem a omezovaly výrobu? Šrotovné pomůže jen chvíli. Už by konečně někdo měl říct to "král je nahý" a že se musí výroba někde omezit. Prostě už víc aut není potřeba - to je celé.
a co takhle podporit ekonomiku dotacema na nakup PC... nebo televize...lednicky...sekacky na travu...piva? To je taky prumysl a urcite taky v krizi trpi, nebo ne navic z toho bude mit uzitek vice lidi...
Kdyz si letos vsichni vyhodne nakoupi auta, dko je bude kupovat pristi rok? Jakekoliv dotace jen odsouvaji problem, vice nez jedno auto si vetsina lidi nekoupi (i kdyby na to meli).