Z kolektivu deseti spolupracovníků v posledních třech měsících odešli dva z ČS a jeden z KB do mBANK. Myslím, že manažerům to dochází velmi pomalu a stále spoléhají na PC negramotnost starších klientů. Mít roční útratu 2000 kč. na poplatcích (průměrný klient ČS) je docela hodně v poměru 0,- kč. - účet v mBANK.
zloděj se boji jedině zloděje kterej je lepši než on viz tunel v čechach
Hlavně, že KB zpoplatnila volání na telefonické bankovnictví, a bohužel u studentského konta základního balíčku nabizí pouze bankovnictví telefonní
Pokud bychom měli €,už mám svůj účet "kousek vedle" v zahraničí-chování zahraničních bank "doma" je dost jiné (ale jejich pobočky tady se většinou ke klientům chovají stejně nemístně jako ty naše ).
jsem po 25 letech definitivně vycouval. Jejich poplatková politika byla nehorázná. Ne snad pro jejich výši ale proto, že jako klient jsem měl jednu věc zpoplatněnu třeba třikrát, jenom to bylo jinak pojmenované. Měsíční režie mého účtu už běžně překračovala 2 stovky. Vrchol všeho bylo, když mi přestali sami od sebe posílat měsíční výpisy a napsali mi, že ho mám u nich deponovaný za 45kč/měsíc. Odešel jsem k jinému ústavu, kde mi nabídli stejné služby úplně zdarma
Banky vlídnou tvář nemají, nikdy neměly a mít nebudou.
Pokud se někdo na reklamách bank usmívá,ve skutečnosti se směje zákazníkům.
Když už je na trhu banka s nulovými poplatky, tak už přece nebudu studovat ty vaše balíčky. K těm jste ve mně vypracovali silnou averzi.