O využití dálnic si můžeme udělat obrázek sami, jsou běžné situace, kdy jedou desítkykilometrů dlouhé kolony automobilů, kamionů, směr Praha či Brno. Nicméně i data o provozu z mýtných bran by nebyly k zahození.
Kdopak ví kolik nás bude stát údržba všech těch dálnic a silnic, které ročně procházejí teplotami plus 40 celsia a v zimě běžně mínus 10 celsia, nehledě na zátěže kamionů, mechanické shrabování sněhu či tuny a tuny soli a štěrku.
Jak jsou využity železniční koridory? V ČR i v jiných státech EU?. Není zde nějaká nezdravá konkunkurence? Možná by stačilo používat menší kontejnery, aby se doprava přesunula na ekologické železnice. Mýtné je sice více nežli kapka, ale . .
okraj silnice III. třídy polský kamion, který si zřejmě ve snaze ušetřit mýtné, vybral tuto trasu. Kam to povede? Zanedlouho budou ti nákladní debilové jezdit i po polních cestách.