Zastavují se pouze 4 z 16 zastavěných staveb.
S železnicemi je to těžší, ale tam je jasné že se to určuje dle poptávky, která je stále mnohonásobně vyšší u silnic než než u železnic.
Bárta má moji podporu i bodiv, že se nebojí něco dělat.
je to jeden z mala lidi, za kterym zustaly vysledky v soukromem sektoru, umel zarvat tam, bude umet zarvat i tady a taky bude umet neschopnym lidem rict "Jses k nicemu, jdi o dum dal". To je asi nejdulezitejsi.
Silniční stavby se nestaví jen proto, aby SKANSKA měla byznys!
Odložením se v čase zmaří spousta příležitostí pro místní byznysy moravských a slezských, ovšem ne českých podnikatelů.
Očekávám od poslanců, že přinutí vládu k zajištění financí mimo státní kasu.
EU nasbírala spoustu miliard Euro! Ty budou ležet někde v trezorech?
Nejdřív suverén, potom najednou dostane rozum. Tam se točejí pěkné miliardy,co?..
No spis nez ve vasich ocich nekonecny boj dobra proti zlu, bych videl jako pricinu jeho kroku to, ktere smlouvy lze vlastne rozvazat. Jestli si v minulosti nejaci cicmundove udelal ismlouvy takove,ze vyvazani by stalo stat stejne jako dostaveni, pak asi neni o cem.......
Gratuluji pane ministře a děkuji vám... Opravdu si myslíte, že toto pomůže české ekonomice? Tím ale netvrdím, že se na stavbách netuneluje.