Já jsem si také nesedl za volant, dokud jsem nanapsal zkušební test na tolik bodů, které jsem potřeboval, rozdíl byl v tom, že jsem jízdy dělal na malém městě, na čerstvé sněhu a tehdy s policistou ( příslušník VB). Táta mi auto půjčil samotnému, až měl pocit, že řídit umím, mé kolegini v autoškole instruktopr doslova řekl: " není zůsob, jak ti v získání ŘP zabránit, ale za volant prosím tě nesedej." Měl pravdu, asi při páté samostatné jízdě, obrátila Trabanta na rovné silnici na střechu. O jejím dalším osudu nevím. Takže bych ještě doporučoval, mimo psychologa u žen udělat test, jestli umí kynuté knedlíky. Jinak si myslím, že naše generace měla k ŘP a autům jiný ¨vztah, nebylo tak jednoduché se k auto dostat a díky spoluprácu se CCCP, u nás výkonný motocykl byl vyjímkou.
Stejně si myslím,že v autoškole se nikdo jezdit nenaučí, je to otázka toho co adept na řízení vidí, jaké má vzory a co je ochoten se o řízení a technice jízdy dozvědět. I v mé generaci dnešních šedesátníků, je velký počat těch, co se to za celý život nenaučili. Důkladný a nekompromisní test znalostí na jízdy by měl být podmínkou uchazeči dát možnost dopravní prostředek řídit. Ostatní je otázka odpovědnosti a zájmu se něco naučit. Myslím si, že nedobrý vliv na bezpečnost provozu a způsob jízdy má také dosti ubohá reklama na různé elektronické asistenty, fyzikální zákony platí pro ně stejně, jako pro bolševiky.