V podání Bulovky přichází po komiksových Spider-manech, Bat-manech, Iron-manech či Watch-manech k lidem Spokes-man. Podle autorů je prý potřeba umět se podívat na sebe i z nadhledu.
"Komunikace s pacienty, ochota poskytovat informace a otevřenost v jednání nemocnice s veřejností jsou základními znaky moderní nemocnice, která si váží svých pacientů," uvedl ředitel Petr Zajíc.
Mediální komunikace nemocniceKomiks podle mluvčího lehkou formou doplňuje a zatraktivňuje snahu Bulovky, která začala už dříve s pacienty a příznivci aktivně komunikovat prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+, YouTube, Forsquare či Gowalla. Informace se dostávají k uživatelům, ke kterým by se běžnými cestami nedostaly. |
Podle něj nestačí mít web, ale je potřeba pracovat s aktuálními trendy v komunikaci. "Nemocnice musí fungovat jako firma. Pokud nebude firma komunikovat s klienty a nebude se o ně starat, přijde o ně," řekl.
Komiksy umožňují podle ředitele mluvit s lidmi civilním způsobem. Mají nemocnici představit jako živý organismus a hlavně jako organizaci, která je vždy připravena profesionálně pomoci.
Jednotlivé epizody z dílny Bulovka Hospital Comics jsou zatím tří až čtyřpolíčkové útvary, takzvané stripy, které v různých formách využívají také současná média. Jejich obsahem jsou "neskutečně skutečné" příběhy, jako Gorilka na Bulovce, Divočák na Bulovce, Drzost zlodějů nezná mezí či apely a fakta z nemocnice, například Alkohol jen z rukou lékaře. Novinkou je i přikládání krátkých epizod do tiskových prohlášení nemocnice.